Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hver gang når jeg skjal ha mensen,får jeg antydning til angst ett par dager...Normalt??
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Oh yes. Har det gjerne sånn de første par dagene etter mensen har kommet også,jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Er det sant?? Jeg har hatt angst i 3-4 dager nå, og fikk mensen i dag morges. Har sukket og pustet tungt, slik at mannen min spurte hva som tynget meg. Måtte bare si at jeg var uggen i magen, for vil ikke fremstå som psykiatrisk tilfelle. Da blir han redd tror jeg...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 JA...jeg har skikkelig dødsangst hvergang, jeg!! Redd for å blø ihjel.....kommer jo flere liter jo....ANEMI, tenker jeg da, å får enda mere angst.....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg har kjempeangst for mensen...... har marerittt om å få servert ei blodig høne nesten hver natt:-)
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Javisst...blir direkte pansik dagen før. Sitter skrekkslagen i et mørkt rom og gjemmer meg...XD
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Såpass... Hva gjør du om den ikke kommer påfølgende dag da, Goodyear? Bare venter? Er vel kanskje ikke forskjell på natt og dag på et mørkt rom.
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Da får eg svettetokter og spasmer, og slik baller det på seg til mensen kommer og eg kan slappe av litt;) TENK hvor ille eg hadde det før eg fant ut eg var gravid da:O Steike meg, da var det nummeret før eg trengte livsvarig terapi:P
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Godt at noen kom til deg med en test da. Eller ventet du helt til det begynte å sparke før du endelig kom deg ut av traumet ditt?
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Nei eg spurte jo så klart inne på bim om eg kunne være gravid;) Symptomer: Uteblitt mens...hva tror dere? Husker ikke når eg hadde sist og så tror eg kanskje, muligens, på en måte at puppene e litt ømme... Hadde ALDRi ant hva eg skulle ta meg til hvis ikke eg hadde fått svar der...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Nei det forstår jeg. Hadde de sagt at du ikke var det så hadde du vel bare gått tilbake i hi ? Jeg hadde svart at nei du var ikke det, bare på pur faen.
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Det hadde du vel din onde onde dame:O Så hadde eg sittet der da i 9 mndr i full panikk...og når babyen omsider kom så ville eg sikkert bare tatt den for å være litt bråkete og forkalket blod....
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 "DER var du, DEG har jeg ventet lenge på... Hvorfor kom ikke du for 9mnd siden"#¤%&"... *ringer barnevernet*
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 *fnizz og sånn* Hehe ja hva i svarte mener du med å komme SÅ sent....her håper man på å bli gravid, men det går jo ikke uten mensen..eller?..Vent litt....må spørre på bim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå