frøken blå Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Her males det! *pjuh* Nå er den splitter nye vinterhagen + gjerdet grunnet, og malingen er påbegynt. Skal bli så fint atte, men filler så mye arbeid det er! =) Alt skal forøvrig bli hvitt til slutt! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jepp! Er no dritt!! Har 1/2 kortvegg pluss en hel kortvegg igjen!
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 orker ikke så mye.. burde gjort det.. har tatt noen vegger... får se om jeg får ånden over meg igjen snart... men har bare vært dårlig vær når jeg har hatt tid til å male...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Å ja, gjett... Gubben har malt og malt, nær sagt hele ferien, mellom alt regnet... Selv har jeg knapt nok fått hjulpet til i det hele tatt, dekkbeis og et lite gull på to år passer så himla dårlig sammen. Fremdeles står det mye igjen på garasjen, kanskje vi blir ferdige før høsten kommer.... Her er fargene grønn umbra og en rødbrungul staffasje-farge.
Forskeren Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Eh.. skulle gjort mer, men med nyfødt og 2 åring ble det lite tid, gitt... Har malt en vinkel + 3/4 av verandaen. Må stå på framover, men i dag har det regnet så det er jo en fin unnskyldning!
Mammaja 120107 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hvor lang tid tar det å male et hus. Hvis mannen min tar fri en uke fra jobb, og jeg hjelper når storebror er i barnehagen og når lillegutt sover, blir vi ferdige da? Vasking og skraping er da gjordt på forhånd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Kommer helt ann på om dere er heldige med været og hvor lenge dere holder på hver dag..
Petrine C",) Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Huset ble ferdig malt på to laaaaange dager av to kjempe flinke polakker!!!! Hvert hver krone!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå