Gå til innhold

Arcus Arcanums tråd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når jeg blir gravid. Om det blir gutt eller jente. Og hvordan fødslene blir og hvor mange barn jeg får=)

 

takk på forhond=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ny her? Virker som du "tar i" litt mer med dette en de andre spådamene... Så da vil jeg gjerne ha svar fra deg :)

Jeg er født 130786 og min mann 120576

Jeg lurer fælt på om jeg er gravid nå... Skal ta en test seinere.

Ser du om vi vil få jente eller gutt? Og hvor mange barn i det hele?

Har selv en følelse på bare 1 barn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei du såg på mej igår !! men e du snill å ser på en ting til... kjem ej inn på skole.. og klare ej å fullføre skuleåret?.? og får ej jente eller gutt. økonomien?? tusen tusen takk klem fra mej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus ;o)

 

Jeg ser at dette er noe du virkelig kan ;o) Så derfor ønsker jeg veldig gjerne å bli spådd av deg... Jeg er gravid nå, med termin 8 mars 2008, ser du om det blir gutt eller jente, og ser du kjønn på de jeg har fra før? Jeg hadde en spontanabort i feb, så er veldig redd for at det skal skje nå oxo :( Ser du om det går bra og om fødselen blir slik jeg ønsker? Hva ser du ellers da når det gjelder meg? Er veldig nysgjerrig av meg jeg... Hihi ;o)

Jeg er født: 13.09.74

Mannen min er født: 16.09.73

 

På forhånd tusen, tusen takk, Arcus ;o)

 

Stor klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du kan spå meg angående gaviditet, kjønn og fødsel. jeg har termin 1. mars.07, er 24 år.

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg:) har du mulighet til å spå meg?

 

Lurer på om jeg blir gravid igjenn og når?

 

Jeg født: 06.04.81 sambo født 17.09.85 sønnen vår født 17.10.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus!

 

hvis du kan spå meg hadde det vært supert!!!

lurer på graviditet og om du ser noe på jobb fronten.. blir kjenpe glad for svar!

er født 15 april 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn med en tidligere samboer, ei jente født 09.02.03 og en gutt født 14.02.02. Jeg og min samboer har prøvd i to år å bli gravid men lykkes ikke. ser du noen barn på oss? Han er født 28.02.80 og 11.05.84. Hvordan ser forholdet våres ut?

 

Hilsen SR

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta en titt på meg også?

 

Ser du flere barn på meg? evnt når en ny graviditet kommer?Kjønn?

 

Jeg er f.14.10.74

sambo 14.08.74

 

Vi har 3 barn fra før + sambo 1 fra før

 

Håper du har tid:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:)

 

Hvis du får tid og lyst. Kan du se hva fremtiden vil bringe? Hva vil jeg jobbe med i fremtiden?

Og hvor mange barn evt.kjønn vil jeg få?Når ca?

Og ellers? :)

 

Masse spørsmål, men trenger ikke svare på alt da;)

 

Håper på svar.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg!

 

hva ser du på meg født 26.02.75. Vært mye syk og motgang siste året på meg og er nå i 14 uke gravid. blir det jente eller gutt? Hvordan vl det går framover....

takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:) Høres ut som du er flink så jeg spør deg også jeg:) Ser du noen graviditet på meg i nærmeste fremtid? Har to gutter(med forskjellig far),og lurer på hva jeg får neste gang( med far til gutt nr.2) og når det blir? vil ha to tette:) På forhånd tusen takk:)

 

han: 080574

meg:260481

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å spå meg?

Når tror du jeg føder?

Termin 15.august.

Hvordan blir fødselen?

 

Håper du har tid til å se på meg.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om du kan spå meg? Er født 12.02.80, kjæresten min 22.04.80.

Er allerede gravid, kan du si noe om det er gutt elr jente og om hvor mange barn jeg får tilsammens?

Kan du se på forholdet til kjæresten min og meg?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus, ser du har mange å spå, men om du får tid engang....

 

Begynte å prøve i okt 06, men allerede etter 4pp måtte jeg operere for celleforandringer, så har nå så vidt begynt igjen. 2PP. Mistet nå sist mandag 06.08 i den andre PP en fra vi begynte igjen. Var en SA. Skikkelig lei meg,,

 

Kan du se om jeg kan bli gravid igjen og evt et tidsperspektiv??

 

Jeg er født. 160379, han 150875

 

Tusen takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viol motta penger, i form av arv, gave eller gevinst, ikke millioner, hehe. Men men et velkomment beløp. Ser sptember. Ser ut til at dere får huset, kortene sier vertfall at dere blir storfornøyde med huset dere ender opp med,,, lykke til :)

 

 

 

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars stemmer godt med kortene ja.. Ser også forandring i livsvilkår eller en omveltning. Ikke noe alvorligt, men det får dere til å sette bena ned på jorden igjen..jobb klarer jeg ikke å se noe om akkurat nå.... mister kanskje noen timers nattesøvn på grunn av det. Ser 2 barn til...gutt . Du sliter med grubling, tenker for mye..

 

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser måneden september på deg.... gutt.. Kjærligheten står frem som et sterkt kort hos deg. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for deg, hehe. Vær obs på "venner" som vil utnytte dere...penger eller tjenester...

 

 

arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her inne på spå ja... men har sett i kort en god tid. At jeg "tar i" litt mere.... jeg skriver det jeg ser, verken mer eller mindre... om det stemmer får tiden vise.. men jeg har fått gode tilbakemeldinger tidligere :)

 

Først, ser noen fra familen som prøver å splitte dere, eller ikke er så begeistret for at dere er sammen... Noe som kan føre til diskusjon i hjemmet deres..Ser i alt 5 barn, og at du får jente...ser måneden mars også....

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...