Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta det flere ganger om dagen, eller bare en?

Og hvor mye kan man ta?

¨Nå skal alt prøves, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj og æsj! D kan sikkert ikke skade å ta d mange ganger. D er jo bare kanel! MEN d var en grusom opplevelse! Har gått rundt og vært kvalm og uvel i hele dag.. IKKE verdt d!! (Så sant ikke knøttet kommer i løpet av døgnet da..:-) He, he..)

Skrevet

Hehe, jeg tok en ss tidlig i dag, og syns ikke det var så ille. Det jeg gjorde var å ta hele skjeen i munnen også tok jeg en vannflaske å sprutet munnen full, hehe.

Så da tar jeg sjansen på å ta en ny dose nå, hehe

Skrevet

Funka ikke på meg... Smaker dritt gjør det også. Jeg begynte å spise kanel på termindagen. Tok en drøy teskje kanel og blandet det i et glass med vann. Tok dette flere ganger daglig og gikk alikevel 13 dager over termin.

Skrevet

Hadde kanel virket hadde det nok stått på listen over krydder gravide helst ikke skal spise....

Skrevet

hmmm ikke vet jeg, har bare hørt om flere det har virket på, så skader ihvertfall ikke å prøve:)

Skrevet

Jeg er med på alt!!, men jeg foretrekker sex fremfor kanel:-) D har virket 2 ganger før, iallefall:-) Men desperat som jeg er tar jeg meg vel ei skje i morgen tidlig også!! Kan jo ikke skade, nei:-) He, he..

Skrevet

Ny runde med kanel nå, og sex når gubben kommer hjem så blir det bra, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...