Piipii Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Kan man ta det flere ganger om dagen, eller bare en? Og hvor mye kan man ta? ¨Nå skal alt prøves, hehe
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Fysj og æsj! D kan sikkert ikke skade å ta d mange ganger. D er jo bare kanel! MEN d var en grusom opplevelse! Har gått rundt og vært kvalm og uvel i hele dag.. IKKE verdt d!! (Så sant ikke knøttet kommer i løpet av døgnet da..:-) He, he..)
Piipii Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Hehe, jeg tok en ss tidlig i dag, og syns ikke det var så ille. Det jeg gjorde var å ta hele skjeen i munnen også tok jeg en vannflaske å sprutet munnen full, hehe. Så da tar jeg sjansen på å ta en ny dose nå, hehe
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Funka ikke på meg... Smaker dritt gjør det også. Jeg begynte å spise kanel på termindagen. Tok en drøy teskje kanel og blandet det i et glass med vann. Tok dette flere ganger daglig og gikk alikevel 13 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Hadde kanel virket hadde det nok stått på listen over krydder gravide helst ikke skal spise....
Piipii Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 hmmm ikke vet jeg, har bare hørt om flere det har virket på, så skader ihvertfall ikke å prøve:)
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg er med på alt!!, men jeg foretrekker sex fremfor kanel:-) D har virket 2 ganger før, iallefall:-) Men desperat som jeg er tar jeg meg vel ei skje i morgen tidlig også!! Kan jo ikke skade, nei:-) He, he..
Piipii Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Ny runde med kanel nå, og sex når gubben kommer hjem så blir det bra, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå