Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hun har hatt feber nå siden torsdag, men den var under 38 på lørdagen, og vi trodde derfor at hun hadde blitt bra igjen...har jo ingen andre symptomer på noe galt. Men så i går kveld merka jeg at hun var varm igjen, og i dag var feberen på over 40, så da dro vi på legevakta. Legen kikka i ørene og halsen hennes, og syntes halsen var litt rød. Så tok sykepleieren blodprøve, og den viste heldigvis ingen infeksjon (var redd for infeksjon i kneet). Så vi fikk to urinposer for å ta urinprøve av henne, og disse skal de teste imorra (er i Skien, så da skjer dette via legevakta siden vi ikke har fastlege her). Må altså vente til etter kl 16 imorra for å få vite noe...snulla har det greit med tanke på forholdene. Hun vil ikke ha fast føde, men drikker nok mme...ser ikke ut som det er tenner som vi først trodde på torsdag/fredag. Hun har ikke noen prikker heller, så kan ikke tenke meg at det er den 4. barnesykdommen heller. Får bare håpe det går over snart. Forresten...både legen og sykepleieren reagerte på hvor bleik jeg var, så de målte blodtrykket mitt, og det var på 90/60, så ikke rart jeg holder på å svime av hele tida. Var ingen vits å måle jernet, for det vet jeg er kjempelavt, og tar jo allerede tilskudd...og nå må jeg altså få i meg masse salt og vann. Har ikke vært her så særlig de siste dagene, så ville bare oppdatere...vært en lang dag i dag, så nå skal jeg kose meg med pizza!:-)
Gjest -<<- Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Bra det ikke var noen infeksjon, da. Feber uten nevneverdig årsak hender jo av og til, og så lenge hun drikker roer hun det sikkert ned selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå