Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 tiddelidu, så ikke meldingen din før nå takker hadde en KOSLIG ?!?!? dag hos mamma hehehe.. enn dere? skogen imorgen eller?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Jepp det gikk kjempe fint:)) Ja,blir med vi bare det er soooooooool...hvertfall litt;)) Noe morro å fortelle ell? Kjeder meg ihjel jeg,vurderer en film jeg altså... Så Sin City igår,hehehe var noe helt annet å se den med "ekte cover" Sinnsykt bra film må jeg si,elsker slike filmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 ikke mye gøy å fortelle nei, sitter å ser på ekstrem oppussing og tuter som en liten unge HAHAHAHAHA må jammen i meg bli sol imorgen altså ellers klikker jeg i vikel hihi.. sola må skinne for meg imorgen så jeg finner mot til alt det nye som skjer!! HJELP
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 BTW har hørt at den siste til quinton t. og robert r. er drit bra også!! gleder meg sååååååååååå til sin city 2.. er det ikke enga på tv nå? ellers er det vel ikke noe annet å se idag heller??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Hehehe vet alt om ekstrem oppussing...*fnis* Jada blir sol vettu,ny epoke imorgen...spennende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 kanskje du må danse litt soldans for oss ikveld *fnis*
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Vet ikke om det er noe på tv jeg altså,trviler!! Tror jeg setter meg godt i sofaen og ser en film jeg;) Ring meg imorgen da....
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 will do, skal legge meg i senga og endelig få sett what the bleep do we know nattinatt vennen!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Det blir VIF kamp istedet:)))))))))))))))))
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 må jo se resten nå da! finner senga tidsnok klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå