Røverdatteren Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei! Jeg har nettopp flyttet tilbake til Trondheim etter 12 år i Oslo. Er 34 og har termin med tredjemann (to gutter 02 og 05 fra før) i begynnelsen av september. Hadde vært hyggelig å ta en kaffe med noen andre som skal "drive dank" utover høsten! Laila
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vi er noen damer med termin i juli/august/september som har pleid å møtes. Vi fortsetter nok med det etter at barna, som allerede er begynt å komme, er født. Trykk deg inn på bim-treff på venstresida her
Cybermom♥ Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hei! Vi har treff for juli/august/september- damer. Neste treff er i morgen på Erichsen klokken 19. Bare å slenge seg med. Det begynner å bli litt tynnere i rekkene nå, siden juli-damene har født. Trenger flere fra september! Jeg har termin 4. september selv. Er 29 år, og har en gutt som ble 4 i går. Vet ikke om jeg rekker treffet i morgen, men noen er helt sikkert der! Velkommen! PS: sjekk sidene for BIM-treff på menyen til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå