silhah og emilie Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 jeg har: *vanilje sukker *bakepulver *masse hvetemel *3 poser manler *300 g tørr gjær *sukker *margarin *olje *lettkokte havregryn *melis *kakao noe jeg kan bake?? har så lyst:)
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Da kan du vel i grunnen bake akkurat det du har lyst til:-p Nesten...hmm..ikke egg??? Hva med sånne sjokoladekuler med havregryn? *sikle*
silhah og emilie Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 nei har dessverre ikke egg:( har du oppskrift på slike kuler hehe
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jepp, skal se om jeg finner;) Men mulig det er egg i:-/
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift18500.asp
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Bak ei skikkelig god kringle! Strø litt knuste mandler på toppen, før steking, og før du ruller deigen sammen til kringle, så smører du på litt smør, strør på litt kanel og sukker, og rull pent sammen. Rosiner står ikke på lista di, men om du skulle finne noen innerst i skapet, så vær raus med dem i deigen. MMMMMM. Nå ble jeg faktisk sulten!
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Jeeeeeej den var uten egg!!! Disse er FARLIG gode;) ;) SJOKOLADEKULER 100 g smeltet margarin 3 dl havregryn 1 dl sukker 2 ss kakaopulver 2 ss kokt kaffe 1 dl kokosmasse (ikke nødvendig) 1. Bland sammen alle ingrediensene utenom kokosmassen 2. Rull til små kuler 3. Rull kulene i kokos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå