Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har fått dilla på gaviscon tyggetabletter... de smaker så godt, og så er det så godt når de skummer i munnen... men kan jo ikke sitte og tygge på gaviscon heller da... første gangen jeg tok en syns jeg det smakte helt forferdelig men nå liker jeg det... uffda... gleder meg til halsbrannen kommer tilbake i kveld og jeg kan spise en til...
Snuppemamma Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 He-he, sånn hadde jeg d og, med førstemann:) Nå er jeg bare såvidt igang igjen, så har heldigvis ikke halsbrann enda... Du får glede deg til neste, og når babyen er ute, forsvinner både halsbrann og rare lyster. Iallefall gjorde de det til meg;)
Entil? Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 hehe...du er iallefall heldig som kan ta gavison,og som virkelig liker det..jeg plages også innmari med halsbrann,men nesten slik at jeg foretrekker halsbrannen,for disse tablettene fungerer som brekningsmiddel hos meg..usj...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 hehe =) ja håper det gir seg når hun er ute... gaviscon som brekningsmiddel? og det som er sååååå godt? jeg skjønner meg ikke på deg altså... =)
Entil? Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 hehe...ja,bare en liten mnd til nå,så håper jeg virkelig halsbrannen gir seg..kanskje du kan ta en for meg også da;)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 kanskje jeg kan gjøre et ? *løpe bort på badet og hente gaviscon jeg skal spise for marine&lillegutt*... sånn, da er halsbrannen din borte =)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Visst du blir dårlig av gavison, prøv sweet harts de funker kjempe fint på meg... he he he blir jo en del spising av de da, de e jo ganske gode.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Jeg klarte nesten ikke svelge gaviscon! Har spydd både en og to ganger etter å ha prøvd å svelge en slik. Måtte til slutt male de opp og hive de i meg i pulverform, fort som fy med masse vann. ;o)
litakine og Theodor Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 jeg elsker og gaviscon, ingenting som smaker så godt som de nå =) hihi, har "heldigvis" halsbrann 24/7...
Tussa og Sofie Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 USJ, fyttikatta, jeg sliter også med at jeg blir helt kvalm av dem. Sliter betyr at jeg har prøvd det en gang og har deretter heller tatt halsbrannen og drukket melk osv... De satt jo fast i tenna og smakte så j.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå