Gå til innhold

økt sex lyst et symptom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være det??

jeg har aldri hatt noe voldsom sexlyst, men den siste halvannen uken har jeg hatt en helt annen lyst..:S er forandret fra 0 til 100 på en måte! Er mellom 3 og 5 dager på overtid, så tanterød er sen. kan det være et symptom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker på sex, drømmer om sex, er helt vill jeg nå! men er pga p-pilleslutt da vil jeg tro. slutta den 13juli på pillen, å hadde en liten blødning i går som gikk over til i dag. ømme brystvorter å greier, men det har gått over nå. alt dette tar jeg som et resultat av pilleslutten i grunn.

men er det ikke superdeilig da å ha lyst på sex? knalldigg synes jeg da :P

Skrevet

joda;) Superdupert..

men jeg sluttet på p-pillen for snart 2 år siden, så da er det i hvertfall ikke av den grunnen! men takk for innlegget:)

Skrevet

Har du testet da?:-) Noen opplever at lysten flyr i taket når de er gravide, heldigen! Har ikke vært tilfellet for meg...Men av en eller annen grunn får jeg hver måned, enten vi prøver å få til barn eller ei, veldig økt lyst rundt eggløsning! Må jo være hormoner;-)

Håper det er et tegn på en spire som sitter hos deg da!:-)

Skrevet

Man kan få økt lyst av at progesteronnivået øker etter befruktning........ så lykke til..... håper det stemmer for deg!!!!!!!!!

Skrevet

åh, er det sant?:) Så gøy.. takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...