Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Kan det være det?? jeg har aldri hatt noe voldsom sexlyst, men den siste halvannen uken har jeg hatt en helt annen lyst..:S er forandret fra 0 til 100 på en måte! Er mellom 3 og 5 dager på overtid, så tanterød er sen. kan det være et symptom?
OhMyGod!!! Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 tenker på sex, drømmer om sex, er helt vill jeg nå! men er pga p-pilleslutt da vil jeg tro. slutta den 13juli på pillen, å hadde en liten blødning i går som gikk over til i dag. ømme brystvorter å greier, men det har gått over nå. alt dette tar jeg som et resultat av pilleslutten i grunn. men er det ikke superdeilig da å ha lyst på sex? knalldigg synes jeg da
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 joda;) Superdupert.. men jeg sluttet på p-pillen for snart 2 år siden, så da er det i hvertfall ikke av den grunnen! men takk for innlegget:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Har du testet da?:-) Noen opplever at lysten flyr i taket når de er gravide, heldigen! Har ikke vært tilfellet for meg...Men av en eller annen grunn får jeg hver måned, enten vi prøver å få til barn eller ei, veldig økt lyst rundt eggløsning! Må jo være hormoner;-) Håper det er et tegn på en spire som sitter hos deg da!:-)
PeggyPreg Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Man kan få økt lyst av at progesteronnivået øker etter befruktning........ så lykke til..... håper det stemmer for deg!!!!!!!!!
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 åh, er det sant? Så gøy.. takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå