Gå til innhold

Fyameg så glad jeg ble nå!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og datteren min syklet oss en liten kveldstur, dro opp til mormor og samboeren for vi hadde en bok de skulle ha. Mammaen min sier de har noe å gi meg. En bachelorgave (jeg ble ferdig med bachelor i våres). Jøss, tenkte jeg først, det var da virkelig unødvendig! Koselig å markere det, men jeg trenger da virkelig ikke gaver! Nuvel, koselig er det jo! :o) Får vite at egentlig skulle jeg ikke få den nå, men nå har de venta så lenge på del nr 2 av gaven, og den kommer snart men er ikke ferdig enda.....og de har sittet og sett på gave nr 1 og nå må jeg bare få den nå når jeg jo kom innom! Og vet dere hva det var???

En sølvring - laget av skaftet av min egen dåpsskje jeg fikk da jeg ble døpt! Gave nr 2 er et anheng laget av skjebladet, men det var altså ikke ferdig enda. Åh! Jeg blir nesten rørt her jeg...det var DEN fine gaven!! Snilleste mammaen min *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj,det var flott:))

Heldig du!

Skrevet

Sånne spesielle og litt "historiske" (for meg da) gaver syns jeg er det fineste i verden! Så der traff de virkelig blink hos meg.

Skrevet

Det var jo en kjempe fin presang da! :) Så heldig du er, og så snill mamma du har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...