Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 og jeg gleder meg til å hogge innpå;-)
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Åh, vafler, nam. ) Vi hadde et vennepar med barn på besøk i dag, og da stekte samboeren min vafler. Jeg hadde litt for lite mel i, samt at jeg glemte bakepulver, så de blei så flate atte! Hehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 nå spiser jeg potetgull og drikker bailyes !!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Viktig å kose seg ja;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå