**snuskeluska** Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Forslag til hva man kan ha i baby feederen? Og hvor gammel bør lillegutt være før jeg gir den til han? Bør den fylles helt full el kun litt innhold? Noen erfaringer?
Mayken Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Mener å huske at jeg kjøpte baby feeder til Ina da hun var rundt 4 mnd. Hun har hovedsaklig fått eple og pære i den, men har også fått smake melon. Da det var så varmt tidligere i sommer, tok jeg å kuttet en banan i biter, la den i fryseren og når den var frosset puttet jeg bitene i feederen. Da ble det på en måte is. Det ble litt gris etterhvert, men hun koste seg og smattet. Kan jo også koke grønnsaker og putte i. Er vel egentlig bare fantasien som setter grenser. Hvor mye jeg putter i varierer, men stort sett ganske full. Her i huset har den i hvertfall vært kjempepopulær.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Vi har hatt honningmelon, eple og pære i vår. Selve feeder'n var ikke så populær her, var mer spennende å tygge på håndtaket. Vet ikke hvor gamle de må være egentlig, vi begynte ganske seint, når han var 6-7 mnd. Vi fyllte den ganske full..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå