Gå til innhold

Jeg har blitt den sippedama!;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går stod tv`en på MTV.Og så kom Avril Lavigne med en sang som het "When your gone"...(Kan det stemme?Er ikke sikker på tittelen).

Iallefall,jeg hylgrein i sofaen!Verdens mest rørende video....Og jeg oppfører meg aldri på den måten...!Kan ha sammenheng med at jeg hadde sovet lite...Men har vært trettere før uten å bli hylekone;-)Selv når jeg var gravid tålte jeg mer....Og det er over et år siden jeg sluttet å amme...Begynner å lure på om jeg er gravid igjen siden jeg er så følsom...Er en uke siden IKM.Men er umulig at jeg er det...Jeg og mannen bruker kondom hver gang (jeg har pillepause fordi jeg skal bytte merke) og jeg har ellers ingen symptom..Uffda...Litt morsomt også men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...