Gå til innhold

mens murringer og stikkninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL forrige søndag, har hatt milde menssmerter siden da, i dag har det vert mer "stikking" ....

Er jo 7 dager igjen til IKM å det er FÆÆLT å måtte vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg.Hade EL forige lørdag/søndag.

Lykke til.Tvi tvi.

Skrevet

Takk det samme du=)

Håper det endelig skal sitte!!!

Skrevet

Ja slik er det her også. Men jeg har igrunn milde menssmerter og stikninger fra EL til IKM bestandig jeg da (tror jeg da). Har jo også IKM rundt neste søndag. Nå er det jo slik at nesten ingen kjenner noe før IKM så vi må nok bare vente å krysse fingre for at vi har lykkes denne gangen.

Skrevet

Hallo Chick.

Mere stikkinger kan jo være et godt tegn, men kan en kjenne at livmoren utvider seg så tidlig?? Kan jo være de stikkingene du kjenner.

Fælt å vente på IKM ja. Er så lenge til.

Skrevet

Hei nemo=)

Vet ikke hvor tidlig en kan kjenne det, tror ikke det er det jeg kjenner men håper selvfølgelig=)

Det er altfor lenge til, blir vel å teste to/tre dager før tiden=)

Har ikke tålmodighet til å vente=)

Skrevet

Babyimagensnart?

Ja jeg har hatt det fra EL til IKM jeg også, det var de gangene jeg var gravid men mistet, men er jo på symptomjakt hele tiden nå så det len like gjerne være innbillning tror jeg... for min del=)

Vi får bare krysse det som krysses kan=)

Skrevet

Jeg sier til meg selv at denne gangen skal jeg ikke teste før IKM, men jeg kjenner at det ikke går. Har lyst å teste i morgen, men skjønner jo at det er altfor tidlig. Har en cb liggende. Den kan jeg vel bruke på onsdag, kan jeg ikke? IKM fredag.

Skrevet

Jeg sier det hver periode at denne gangen skal jeg ikke teste før etter ikm... men det går aldri som jeg vil, like greit å vente på tanta liksom, kommer hun ikke så er sjangsene der, og slipper å kaste bort penger på unødvendig testing=) Men men, det blir verdt pengene når det først sitter=)

Joda, to dager før kan du bruke den, de reklamerer jo med 3 dager før så vil tro det går bra=). Jeg kommer sikkert til å starte testing torsdag/fredag=)

Skrevet

Må bestille meg flere tester jeg. Vet jeg kommer til å bruke de jeg har denne uka:-)

Bedre å ha mange enn en for lite

Skrevet

Helt sant det=)

Hadde vert krise om søndagen opprant og jeg ikke hadde tester=) hehe, har bare noen billi strimmler liggende så jeg skal bestille noe skikkelig nå da=)

Skrevet

Stoler ikke helt på de billigtestene jeg. EL testene slår ikke ut på meg når jeg har el, men det gjør cb. Da er det kanskje samme med gravtester også.

Skrevet

EL testene bruker jeg CB digital, der tørr jeg ikke bruke billig opplegg tilfelle de ikke slår ut..=)

Men de gravidtestene (billigstrimmlene) kjøpte jeg bare fordi jeg vet det går noen tester siste uka=)

Hvilke tester bestiller/kjøper du?

Jeg er så i tvil...

Krysstester sies at de kan bli falskt pos pga at den vannrette streken kan "lekke" farge til den loddrette så det kan bli et falskt svakt kryss.

De digitale er dyre, og strek tester liker jeg heller ikke, har hatt "falske" svake blanke streker... æsj!!

Har du noen tips? Kikker på billigetester.no nå=)

Skrevet

De har forresten sluttet og produsere de digitale gravidtestene=(

Skrevet

Har CB sluttet å produsere sine digitale tester sier du?! Skrekk og gru. Men det er da ikke lenge siden jeg så de i butikken????

Skrevet

disse gravid/ikke gravid ja... jeg har bestillt dem på billigetester.no hele tiden men nå er de borte....

Håper inderlig jeg tar feil altså!!!

Skrevet

Sist jeg var gravid brukte jeg stav fra noen jeg ikke husker hva heter. De funket fint. Nå har jeg stav fra One Step liggende+ en cb (ikke digital) Ser du sier de ikke finnes lengre, men digitale el tester finnes ennå??

Tror jeg skal bestille flere fra cb. Føler jeg stoler mest på de. Men det er sikkert bare tull fra min side. Er jo litt å velge i..

Skrevet

Har vært gravid to ganger før, og sist gang hadde jeg så sterke magesmerter(trodde/var sikker på at det var pms) at jeg måtte ta smertestillende, smertene var de samme, men sterkere enn pms.Nå har jeg vondt bakover i korsryggen også, en uke før forventet mns.

Man har sterkere/tidligere symptomer hvis man har vært gravid tidligere.Har egentlig ikke forsøkt å bli gravid, men har funnet ut at jeg har hatt sex rundt EL.Men jeg håper.

Skrevet

Okay, har bestillt stav fra CB jeg og nå.... satser på det holder,

Joda de digitale EL testene er enda, forsvinner de da vet ikke jeg!!!

Bare to dager til du skal teste nå?

Skrevet

Jeg greier sikkert ikke vente lengre enn onsdag nei. Det kan jo vises da, ikke sant?

Skrevet

Joda jeg har jo fått positive tester inntil 5 dager før ikm...(veldi veldi svake) vel å merke.....

Jeg har jo tatt i dag jeg, billig strimmler... skyggestrek på den var der og..

Håper den får mer farge iløpet av dagene som går!!

Er spent på dine vegne nå først da=)

Skrevet

Så spennende med skyggestrek da Chick26. Jeg hadde liksom tenkt å vente å teste til søndag jeg da. Men når andre tester så blir jeg jo litt lysten på det jeg også.

Håper streken på testene dine blir sterkere og sterkere utover uka og at spiren holder seg der til den er klar for verden uti april 2008

Skrevet

Ja det håper jeg og, men er så redd for falske forhåpninger...

Jeg skal teste tidlig for å se om jeg får utslag, fordi jeg har fått det to ganger på rad (svaaake tester) men mensen har kommet på dagen uansett...

Så ved svaak pos test skal jeg til lege å ta blodprøve..

Må vente å se i morga eller onsdag... iogmed det var bare en skygge i dag.

Du har og ikm søndag?

Så spennende.... =) Krysser fingrene for deg og=)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...