Gå til innhold

<Jeg kommer til å være gravid for ALLTIIIIIID!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel egentlig ikke noe å klage over men får en sånn frustrasjon innimellom... er over 5 uker til termin og jeg er så møkk drita lei allerede... vil få vondt, vil føde, vil ha henne ut så livet kan gå videre... føler ting liksom er så usikkert nå når jeg er gravid... tenkte å pusse opp leiligheten når neste lønning kommer men så tenker jeg... uff, er jo litt kjipt hvis jeg føder når vi er halvveis ferdig med stuen, kan jo ikke la en baby sove i nymalt leilighet, må få gjort alt ferdig i god tid... men har ikke pengene til å ta oppussingen før neste måned... så livet står liksom litt på still nå, vil ikke begynne med noen store prosjekter... og så ligger svigerinnen min på føden nå, og når jeg ser babyen hennes kommer jeg sikkert til å bli så sinnsvakt misunnelig...

og så kan jeg ikke se for meg at det NOENSINNE kommer til å skje noe. ser for meg at jeg skal være svær og diger i all jævla evighet, og at jeg aldri skal få bli mamma. bare ha vondt overalt og ikke få sove skikkelig...

har det klikket for meg eller er denne grusomme sinnsvake utålmodigheten og frustrasjonen helt normalt nå når man er høygravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Helt normalt!! Kan berolige deg med at ingen barn - så vidt jeg vet - har blitt der inne for alltid.... Så oddsene dine er gangske gode! :-)

Skrevet

hehe... du er nok heeelt normal.

Jeg har ikke vært så veldig utålmodig synes jeg.. ikke før nå de siste par ukene.. men nå er det jammen meg nok altså... nå SKAL tigergutt ut!!!! men så er jeg 3 dager over termin da...

Skrevet

hehe ja hun kommer vel ut til slutt =) klarer bare ikke å se for meg det at fødselen faktisk starter en eller annen gang, har jo aldri opplevd det før da... håååper det ikke er så veldig lenge til da , hadde vært veldig greit hvis hun kom 2-3 uker før termin... og det er jo ikke så lenge til... men blir så jææævla frustrert... ene dagen håper jeg hun kommer så fort som mulig, andre dagen håper jeg hun holder seg der til termin så vi blir ferdig med det der oppusningsgreiene... men åååååååå fy faen så kjeeeedelig det er å være høygravid...

Skrevet

skjønner deg godt,er lei jeg og men har hele 7 uker igjen jeg da!! mest lei fordi de to minste er så små,at ALT er tungvindt..

Skrevet

Stemmer i med sauen : JÆ#¤% MØKKATRIMESTER!!!!!!

Skrevet

Jeg nyter livet for det meste:) Går ut og handler, ser filmer, spiser god mat (sånn bortsett fra at jeg får halsbrann av det meste), koser meg med å tusle og pusle rundt her, og kjenner at jeg faktisk gleder meg veldig til nurket kommer og skal ligge i vogga og pludre (evt gulpe og skrike, hehe). Bruk dagene (ialefall dersom du har overskudd til det) på ting som kan bli litt bortglemt når småtten kommer. Hva med å ta med kjæresten på kino eller bare ut og dele en pizza? Mange muligheter:))

Og plutselig er dagen der... og livet forandres for alltid (vil iallefall føles sånn for oss førstegangs). Tutta i magen sparker litt og beveger seg saktere og sakter... duracellen begynner å få dårlig plass tror jeg. Og jeg gruer meg nesten litt til jeg ikke skal kjenne de små tegnene til liv. Men alternativet er vel sannsynligvis bedre.

Oppussing og sånne stooore ting, de drøyer jeg glatt noen måneder til:)

Skrevet

ja kanskje jeg bare skal gjøre det... prøve å glemme det litt, og heller nyte den siste tiden jeg og sambo har helt alene... får prøve på det =) frustrasjonen har gått litt over nå da, det kommer i rykk og napp=)

Skrevet

henger meg på, en uke til termin og hadde liksom håpa at ting skulle skje snart, men har det ikke skjedd nå så regner jeg med overtid jeg.. blir sur av tanken.. eneste som er godt er å gå hjemme i boxer som ikke klemmer noe sted, mammaklærne begynner å bli litt trange, vondt å ligge og vondt å gå.. noen dager er bedre enn andre da, og da sørger jeg for å få gjort masse og det straffer seg selvfølgelig dagen etter.. JEG VIL HA TILBAKE KROPPEN MIN:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...