Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 hva tullete ting er det folk pleier å gjør? får nesten helt panikk her om hva som kanskje kan vente meg og min mann når vi er gift??hehe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Gjør folk så mange tullete ting da? Man pleier å klirre med bestikket for å få brudeparet til å reise seg å kysse, det er alt jeg har hørt om.
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 jeg mener etter festen. hører at noen tuller med brudesuiten og legger bhene til bruden i buskene... sånne ting mener jeg...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Da tanta og onkelen min hadde gifta seg og kom hjem til leiligheten igjen etter bryllupsnatta, hadde noen venner vært i leiligheten dems og strødd riskorn i seksjonen og skuffene. Ahh de fikk iallefall vaskejobb
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 I dag har vel de fleste rammemadrasser eller kontinentalsenger, men før, da de aller fleste hadde madrasser oppå løse bunner, sånne fjøler, så var det veldig vanlig at sengebunnene var tatt bort - og gjemt - i sengene som brudeparet skulle legge seg i... Og knekkebrødsmuler under lakenet er vel en slager. Ei kusine av meg og hennes nybakte ektemann fant bilen sin uten hjul dagen etter bryllupet... Jekken var borte og hjulene lå under bilen... Ellers er det vel noen som har kommet hjem til innpakket hus, og hjem der ting og tang har blitt ombyttet osv......
KariMari Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Vi kom hjem til en bil som ikke hadde luft i noen av hjulene ( de var ikke punktert, men lufta var sluppet ut) Utemøblene var satt opp på garasjetaket (!) og vannslangen var surret rundt ALT utenfor inngangspartiet slik at det ble svære sjauen med å komme seg inn:-D Morsomt synes nå jeg:-D
ennah78 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Vi var bare heldige vi. Fikk sjampis og jorbær på hotellrommet og så hadde ei veninne og gubben hennes sniki seg inn og lagt klart en potetgull og brus til "frokost"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå