Gå til innhold

ÆSJ... tabbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal starte i nye bhg. Jeg har hele tiden blitt fortalt at det var på førstkommende mandag. Har allerede tatt farvel med den gamle barnehagen, bakt kake osv på fredag. Bare for å forberede meg til mandag leste jeg skrivet vi har fått av den nye bhg, der leser jeg at han ikke skal starte før på FREDAG! (hvem begynner tilvenning av ny barnehage på en fredag egentlig???) Så nå har jeg tatt meg fri fra jobben hele førstkommende uke, slik at han kunne få en fin og rolig start, også skal han ikke starte før fredag, og ikke nok med det så er jeg tilbake igjen på jobb uken etter. SHIT, hva gjør jeg? Blir det for dumt og ringe til den nye bhg på mandag og forklare situasjonen, og høre om han kan starte en av dagene i neste uke.. trenger jo ikke være mandag.. men slik at vi har noen dager før jeg er tilbake i jobb?? Går det ikke, så går dt ikke.. men er det for dumt.. vil jo ikke at den nye barnehagen skal få ett helt galt inntrykk av oss heller...?!?

Hva ville dere gjort?

Hilsen virrehodet..;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får prøve å ringe, kan jo ikke skade å prøve. :o) lykke til

Skrevet

Jeg ville ringt den nye barnehagen og forklart problemet:))) Gå rhelt sikkert bra, de er sikkert fleksibel:)

Skrevet

Det skader jo ikke å ringe og spørre. Men jeg ville ikke stolt på at han fikk begynne før. Her jeg bor begynner ikke det nye barnehageåret før 16. august, og vi starter heller ikke innkjøring før da.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ringt bhg først og forhørt meg litt, go hvis ikke det var noe å "hente" der (tipper de planlegger litt utfra når andre barn skal starte så ikke alle er nye på en gang, og utfra ferie til de ansatte og sånn), så hadde jeg prøvd å få byttet ferieuke på jobb (hvis han fortsatt har "gammelt" barnepass tilgjengelig). Litt kjip situasjon, skjønner det veldig godt. Uansett så har du jo rett på 3 dager fri ifbm tilvenning i bhg, så det ordner seg nok uansett, selv om det ikke var helt sånn du hadde ønsket :o)

Skrevet

Takk for svar! Forsøker å ringe, være litt ydmyk - forklare hva som har skjedd - og heller ta ett nei for ett nei, dersom det blir svaret! Har jo selvfølgelig forståelse for at de skal organisere med innkjøring osv, det må jo passe med andre barn som kanskje starter samtidig og ikke minst personalet på avdelingen. Menmen.. jeg forsøker, det kan jo ikke skade. Uff, flaut egentlig.. typisk meg å oppdage dagen før :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...