Gå til innhold

Mistet min beste kompis i natt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste kompis, den jeg trodde aller minst skulle dø på denne måten, i natt. Han valgte å ta sitt eget liv..

Er så uvirkelig og ufattelig, ingen som forstår hvorfor, ingen varsel i forkant, alt gikk så bra for han nå..

Har det så tungt nå..

Er bare noen uker siden sambo mistet sin beste venn, har vært en trasig sommer dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så grusomt..

e helt forferdelig når sånne ting skjer.

har opplevd dette m en venninne og min tante, så vet ka du går igjennom no.

d e ubeskrivelig vondt og nesten endå verre at en ikkje ana ka som e årsaken.

 

Tenker på deg, og håper d går bedre etterhvert.

Skrevet

uff, så forferdelig... er så trist når slikt skjer... men han er nok på et sted der han har det veldig godt nå... kondolerer og masse store klemmer til deg!

Skrevet

Å nei!!! Heeelt forferdelig!! Ille nok å miste noen, også i tillegg når de velger det selv. Syntes virkelig synd på hans nærmeste og deg nå.

Livet går videre. Ha han inne i hjertet ditt for resten av livet!!

 

Stor kondulanse-klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...