Rødstrømpe Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er dere fornøyd? Har hørt om foreldre som blir skuffet fordi det går hull på dressen. Litt surt å betale så mye for en dress da.
mammmamia ** Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 NEI! Overhodet ikke fornøyd... Verken med passform, bevegelighet eller slitestyrke, spesielt ikke slitestyrken..! Barnehagen sier også at Reima ikke er blant de sterkeste dressene, og anbefaler disse kun til de minste, opp til 2-3 år... Vi går for Troll med uttagbart for. Den er litt dyrere, men da har du dress hele året, vår-, sommer- og høstdress uten ullforet, ullforet kan brukes alene i bilen, om høsten osv, og med foret inni er den varm, myk og utrolig god! Og vanvittig slitesterk! :-) Anbefales på det varmeste..!
Rødstrømpe Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 ok. Har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til gutten min på 5 år. Har aldri kjøpt så dyr dress før,greit å høre andres erfaringer først.
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har vært fornøyd hittil, men så at forrige vinter ble det litt slitasje på knærne fordi det var lite snø, men kaldt og ungene satt mye på "bakken" uten snø. Har bestilt meg Reimatec+ dressen i år, den med bevernylon på underdelen...
mammmamia ** Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Til såpass store barn er det jo greit å bruke litt penger, for de vokser jo ikke like fort heller..! Lillegutt fikk Troll i fjor, da han var 3 år, tok str 98, og den kan han bruke i år også, kjøpte den litt romslig i fjort..! Veldig greit når det først koster såpass mye..! :-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Vi er veldig fornøyd! Kjøpte (eller fikk) en litt stor dress til eldstemann som han brukte hele forfjord og i fjord frem til rundt februar, DA ble det hull på ene kneet etter at han hadde lekt hun på en asfaltert vei... Men to sesonger hvor den ble brukt daglig omtrent fra september av og så aktiv som han er ute så synes jeg det er bra :-) Han er snart 5 år nå forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå