Gå til innhold

Noen med barn på 8 år her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 7 1/2 år hun blir 8 på januar. Selv om det er sommer enda så sitter jeg og planlegger litt vinteren i forhold til klære. ( bli påvirket av alle innleggene her)

Hun skal begynne 2 kl nå og er litt stor for alderen. Normal i bredden men laaaaaang. Hun må ha klær i 140 ( 10 år) og jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til henne til uteklær. Hun er veldig aktiv og må ha minst 2 sett hvert år forde hun ødalegger/sliter ut klærne sine og har da ikke lyst til å kjøpe av det aller dyreste....Noen som har noe å anbefale? Hun vil ikke ha heldress.Nekta i vinteren som var også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo todelte dresser med selebukse (alpindress). Vi kjøpte til stesønnen min i fjorvinter som han bruker i slalombakken, og den er lang i beina og dekker godt sånn at de ikke er bar midt på, liksom. Høres ut som de er på omtrent samme str/alder... Merket vi kjøpte var Navigare og er kjempelette og gode å ha på.

Utover det har han regntøy... Men han har jo vanlig dress han, da. Aner ikke hva mor satser på til vinteren av uteklær utover den dressen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...