Topp 10. Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hvordan kjennes de? Og hvordan legger du merke til dem? Og hvor langt er dere på vei:) Jeg er 15 uker på mandag, og jeg synes jeg kjente bevegelser i starten av forrige uke, men jeg lå å konsentrerte meg sikkelig i sengen før nattati. Men er ganske sikker på at det var babyen vår:) Har ikke kjent det etter det, iallefall ikke slik boble følelser. Nå kjenner jeg slike stikk lignende greier, men tror ikke det er baby!! Det kjenner jeg hele tiden sånn jevnt over. Gleder meg til å høre om deres opplevelser:)
"gullet" Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 kan jo være at du har kjent den lille :-) men tror ikke stikkene dine er det, d er nok bare kroppen som tilpasser seg... jeg kjente også det når jeg var så langt på vei som du, men dette er min tredje... jeg er nå i uke 20 og nå er det ingen tvil om at junior boltrer seg her inne... nå kjenner jeg det også på dagtid.. men d r ikke uvanlig at det går en tid imellllom du kjenner noe når du er så tidlig....
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 jeg var 20+3 med førstemann og med andremann var jeg 21+1... det kjennes ut som bobler i begynnelsen så blir det som spark liksom.. er det førstemann? så er det veldig tidlig å kjenne spark, men vi er forskjellige noen kjenner tidlig andre senere....
Topp 10. Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Ja, d er vår første:) D føltes som om det er bobler som kom mot magen og "sprakk" , kjente 3 stykk med korte mellomrom, og jeg lå med begge hendene på magen og presset litt ned... Lå sikkert 1 times tid sånn en kveld i forrige uke:) kjente virkelig etter, og føler jeg kjenner kroppen min ganske godt! Så mener det måtte være babyen! Men har ikke kjent ting etter d, har heller ikke kjent så godt etter. Men var på ultralyd i uke 14 pga usikker termin, så alt e flott med den lille:) Hjerte slo, ryggmarg var fin og hode så bra ut av det han kan se så tidlig. Så jeg regner med alt er bra der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå