Gå til innhold

Flere som har begynt å få tenner...


malaika1980

Anbefalte innlegg

Vår lille prins som er født 18. mai har siklet utrolig mye de siste ukene og spist mye på hendene sine. Og for noen dager siden så vi at det er en tann på vei nede på siden i munnen hans... Trodde de fikk framtennene først jeg... Litt overasket :)

 

Syns det er fryktelig tidlig å få tenner men... Flere som har oppdaget tenner på gullene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tann, men gutten min sikler masse og spiser masse på hendene. Kanskje det kommer en snart da!?:)

 

Syns også det høres litt tidlig ut, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker, snuppa har klødd veldig(!!), sikler mye og er tydelig plaget(irritabel, grinete). Ser det er to hvite prikker oppe, en på hver side.. Vet ikke om det er tenner, men har ihvertfall ikke sett det før. Hun er født 2.mai.

Prøvde forresten sånn dentinox, så ut til å virke- men kan jo også vært tilfeldig:)

Kan jo ta lang tid før de kommer ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi... Det var tidlig;)

 

Gutten min spiser opp hendene sine og klør fælt i munnen han også. Og siklinga er ille! Blir jo gjennomblaut...

 

Har ikke sett antydninger til tenner, men. Det kommer vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mi har ikke fått noe enda, er født 8.mai. Har begynt å sikle litt, men er nok ikke der helt enda. Men ikke uvanlig at noen begynner med tenner i 2 måneders alderen har jeg hørt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det tannebisser på vei:) han ble født 28 mai... han ser ikke ut og være voldsomt plaget gudskjelov... sikler endel men ikke noe verre enn det. men ser tydelig det hvite og det er hardt så kjenner det godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her virker det som det er tenner på vei også ja. Han sikler, spiser på hendene sine og synes det kjempegodt å tygge på fingeren min når jeg kjenner på gummen nede etter tenner. Kjenner noen kuler og kan faktisk se noen små harde hvite felter. Men det kan visst ta lang tid fikk jeg høre. Blir spennende å se når de kommer 'ut'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det visst tenner på vei ja. Snuppa er også født 18.mai så jeg synes det er litt i tidligste laget:(

 

Hun har vært så trøblete i magen i det siste, og har puppenekt store deler av dagen. Var hos helsesøster for å sjekke om alt var i orden, og hun mente at så ut som om tenna var på tur.

 

Hun sikler og tygger masse på hånda si også ja..

 

Har kjøpt dentinox for å lindre smertene litt nå, så vi får se om det hjelper. Det er ikke no særlig fint å nekte å spise...

 

Håper at det ikke tar så veldig lang tid altså, for hun virker fryktelig plaget. Solstråla mi har blitt sutrete og misfornøyd:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...