prekæs Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Bilister som kjører 20 under fartsgrensen, og aldri slipper forbi køen bak. Bilister som parkerer foran bensinpumpene på travle bensinstasjoner, og går inn for å ta storhandel Folk som må betale med småpenger, og da snakker jeg masse småpenger, med kjempekø bak. grrr... 55 mil på E18
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Du må da forstå at du ikke har enerett på alt her i verden prekæs. Tolmod er en fin ting.......ehhh )
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Stryking av klær-skal begynne på en diger haug nå etterpå:-(( hater det
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 -Fjellet av klær som må vaskes etter fire ukers ferie -De to enorme edderkoppene som har bosatt seg rett utenfor ytterdøra
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jævla været.Jeg ble lovet fint vær og først nå som minsten skal legge seg dukker solen fram.....................typisk!
supergyda Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Mer bilisthat: 70-kjørerne (de som kjører i 70 i 80-sonen og fortsetter med det inn i 60-sonen). Bobiler Brudd på vikeplikten Kombinasjon av de 3 første: En bobil som driter i vikeplikten, presser seg inn i køen (som ligger i 85) for så å legge seg i 70. De som MÅ ligge først og derfor kjører forbi uansett hvilken hastighet du holder Jeg burde hatt min egen Europavei
prekæs Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Må si det, siden du er inne på bobiler. Etter noen kjøreturer på motorveien i Tyskland, med blinkende Tyskere i store biler som vil forbi, synes min x det er passende å hevne seg på alle tyske bobiler i Norge med å gjøre det samme på trange vestlandsveier. Han kan være morsom hvis han vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå