Gå til innhold

På denne datoen i 2004....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ble jeg sykemeldt 100% med hyperemesis i svangerskapet med Lillemor. Ca en uke etter positiv g-test. Og FYTTI så dårlig jeg var - i mange mnder. Og her sitter jeg på denne dagen i år og har SÅ lyst å fgå gjennom det en gang til, hvis det er det som skal til for å gi Snupp et søsken ;o) Og innbilningen min (som forøvrig er HELT til å stole på i sånne sammenhenger, not) er helt med på notene og forteller meg at jeg jaggu er gravid denne gangen også. 8 dager til jeg kan teste og jeg kjenner alle de rare luktene i huset som jeg hittil bare har kjent mens jeg har gått gravid. Og har en rar følelse i magen (fysisk, ikke sånn "magefølelse").

UÆÆÆÆÆÆÆ - hvorfor er det så lenge til testdag???!?!

***Dagens syte-/tankeinnlegg fra meg, som samtidig er litt lei for å ha ventet på positiv g-test i halvannet år denne mnden***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Håper du er gravid, men ikke at du får hyperemesis denne gangen.

Jeg har en snikende følelse av at jeg kan være gravid(har vært gravid 2 ganger før, og da merker man visst symtomene mye tidligere enn første gang).XXX.

Det er 7 dager til jeg kan teste og holder på å bli gal.Hadde noen sinnsyke magekramper i går(noe som kan være festesmerter).Det hadde jeg sist også, men ikke første gang.Har også murringer nederst i magen og i korsryggen, ømme pupper og forferdelig humør.

Uansett, har ikke planlagt å bli gravid, men har hatt sex i EL tiden og regelmessig mns/syklus på 28-30 dager.

Har merket at jeg håper litt på at jeg er gravid.

Blir spennende, dette her.

Lykke til.

Skrevet

Håper du får et lettere svangerskap denne gang. Syntes du er tøff som går på igjen jeg. Spennende å teste da.. 8 dager er laaang tid når en venter på et 2 blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...