Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 ...ble jeg sykemeldt 100% med hyperemesis i svangerskapet med Lillemor. Ca en uke etter positiv g-test. Og FYTTI så dårlig jeg var - i mange mnder. Og her sitter jeg på denne dagen i år og har SÅ lyst å fgå gjennom det en gang til, hvis det er det som skal til for å gi Snupp et søsken ;o) Og innbilningen min (som forøvrig er HELT til å stole på i sånne sammenhenger, not) er helt med på notene og forteller meg at jeg jaggu er gravid denne gangen også. 8 dager til jeg kan teste og jeg kjenner alle de rare luktene i huset som jeg hittil bare har kjent mens jeg har gått gravid. Og har en rar følelse i magen (fysisk, ikke sånn "magefølelse"). UÆÆÆÆÆÆÆ - hvorfor er det så lenge til testdag???!?! ***Dagens syte-/tankeinnlegg fra meg, som samtidig er litt lei for å ha ventet på positiv g-test i halvannet år denne mnden***
Lova Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei. Håper du er gravid, men ikke at du får hyperemesis denne gangen. Jeg har en snikende følelse av at jeg kan være gravid(har vært gravid 2 ganger før, og da merker man visst symtomene mye tidligere enn første gang).XXX. Det er 7 dager til jeg kan teste og holder på å bli gal.Hadde noen sinnsyke magekramper i går(noe som kan være festesmerter).Det hadde jeg sist også, men ikke første gang.Har også murringer nederst i magen og i korsryggen, ømme pupper og forferdelig humør. Uansett, har ikke planlagt å bli gravid, men har hatt sex i EL tiden og regelmessig mns/syklus på 28-30 dager. Har merket at jeg håper litt på at jeg er gravid. Blir spennende, dette her. Lykke til.
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Håper du får et lettere svangerskap denne gang. Syntes du er tøff som går på igjen jeg. Spennende å teste da.. 8 dager er laaang tid når en venter på et 2 blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå