rolly Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Nå starter vi en egen tråd til ære for deg,kan sjønne du ikke må forlate oss,det er mange her inne som er gla for at du er her inne og mange som følger med på hva du skriver meg selv inkl,selv om jeg ikke kjenner deg så er litt av grunnen til at jeg gidder å være her inne å lese dine innlegg(stakkars deg som har flytta så langt forresten) du vet at vi bryr oss om deg sant?håper at du kan ombestemme deg å la de som har såret deg bare være de har ingen støtte her inne og jeg syns heller at vi kan forlange at ledelsen her inne fjærner den anonyme knappen,klart vi vill høre om hvordan det nå går med deg når du nå har flyttet å all ting så du kjære deg du må bli her sant? så alle dere andre jenter rooop høyt til vår alles kjære norhernliht klem rolly
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 signerer denne....faen for noen forbanna anonyme som alltid skal ødelege..
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 vil gjerne ha henne her jeg også... men tipper hun har forlatt oss alt, og ikke kommer til å se denne..
Nurse80 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Enig! Bli hos oss da:-) Er aldri inne på kranglesiden jeg, så vet ikke hva som blir skrevet der! Men en stor klem til deg ivertfall!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 hei NL har flere ganger hatt lyst å kutte ut hele greia, for har vært en del anonyme, og noen ikke fult så anonyme, som har skrevet en del ting her, uten å ha hele historien... og gjetter seg til hvordan ting er, i stede for å spørre meg.. så vet hvordan du har det. hvis du ikke har lyst å være mere her inne, så forstår jeg det. men hvis du vil ha noen flere på msn, er det bare å si i fra. send en pm, så får du mail adr min, hvis du har lyst.
smakk Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Neei, NL er jo en av de mest ålreite "vettuge" damene her inne. Hva har skjedd? Mange som vil savne deg om du slutter å dibbe NL! )
Northernlights Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Nei, ikke start sånne tråder. Gir mere vann på mølla hos enkelte,men jeg setter veldig stor pris på dere "andre". Skrev svar i den andre tråden,så får det være med det. Kan vel si jeg har fått nok ikke bare på egne vegne, men på vegne av enkelte andre her inne. Nok er nok. Men takk likevel !! =o)
dumme mamma Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Du må ikke dra fra oss Northern. Du er så god!
melkekua™ Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Nei, dette har jeg ikke fått med meg....men du kan da ikke forlate dib Northernlights.......har jo fulgt med deg siden du var gravid (ikke sikkert du husker meg, men du gav i alle fall et stort inntrykk på meg). Dette er en trist dag på dib ((( Stooor og vaaaaaaaaaaaarm klem til deg, for at DU er DU ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå