Prinsesse Sophia Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Eller missfarget utflod? Får litt hetta av dette jeg:)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei. Jeg hadde litt brunlig utflod når jeg var 11+5. Alt stod bra til på UL dagen etter. Ellers har jeg litt bittelitt blodspor etter sex av og til. Virker som dette er ganske vanlig egentlig.
Prinsesse Sophia Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Å så deilig å høre. Tror jeg har litt overpanikk siden jeg mistet for ikke så lenge siden. Har vært litt brun utflod siden torsdag nå. Hvor lenge var det sånn hos deg?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har opplevd lysbrun utflod, mørkebrun utflod, røde blodspor... Alle typer... Har hatt det til sammen 10-12 ganger i løpet av graviditeten, noen ganger flere dager i strekk, og alt har vært i orden hver gang. De første gangene fikk jeg UL for å sjekke at alt var ok, men etter hvert fant legen ut at det ikke var nødvendig, så lenge det ikke var mye blod eller kombinert med sterke smerter. Det er ikke uvanlig å blø, men få det sjekket hvis du er urolig. Jeg har klippekort på legevakten og hos gynekologen... :-)Har ikke hatt noe særlig med blødninger etter forrige UL (forrige uke), og kjenner fine spark daglig nå. :-) Det tok lang tid før jeg sluttet å være hysterisk, nå har jeg endelig fått nattesøvnen min tilbake. Klarer nå å tenke positivt, og glede meg over graviditeten! Har begynt å rydde klart på barnerommet, og det blir nok ikke mange uker til vi kjøper første sparkebukse... :-) PS: Er i 21. uke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå