Leon+Ava Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg er i athen naa. Jeg vil saa gjerne komme meg hjem fordi jeg er litt redd for babyen min. Har ikke kjent saa mye til spark idag og han er til vanlig en aktiv liten sak. Kan noen ringe til apollo for meg og spoerre hva prisen er for aa reise til oslo fra athen fortest mulig. Min egen billett er avreisen paa loerdag. Kom med andre ord igaar kveld. Tlf nr til apollo er 81020000. Jeg faar ikke kontakt med de fra tlf min, derfor trenger jeg hjelp. H[per noen kan hjelpe meg.
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 burde du ikke heller sjekke med flyplassen der.. og ta kontakt med reiselederne.. de kan sjekke for deg
Leon+Ava Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Reise lederne er ikke her hvor vi bor. Skal ta aa ringe flyplassen...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg. Hvis det kun er i dag du ikke har kjent noe, er nok ikke det unaturlig. Men dra til en lege der nede i morgen. De klarer sikkert å hjelpe deg. Du burde heller prøve det før du reiser hjem. Alt ordner seg nok. Kom tilbake i morgen hvis du fortsatt vil hjem, så får du sikkert noen til å ringe. Nyt ferien da, kjære du. Trøste-kos fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå