Gå til innhold

Hvorda skal jeg orke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forferdelig dårlig. Orker rett og slett ingenting. Og dette går ut over min sønn på 2,5 år og han jeg bor med. Og i morgen skal jeg begynne på jobb igjen etter ferein. Blir kvalm bare å tenke på det. Jeg kan umulig vært så dålig med førstemann. Da hadde jeg husket det. Er dette vanlig? Har tatt litt jern fordi jeg hadde lav blodprosent med han første. Litt har det hjulpet, men ikke nok for å få litt overskudd. Alt er et ork. Noe jeg kan gjøre?

Kevin storbror i mars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heo vet ikke helt hva du kan gjøre, men ville bare si at jeg fikk streng beskjed av legen å IKKE ta jerntilskudd uten beskjed fra lege. Blodet skal være tynt under svangerskap så blodet går lett gjennom babyen. Ville bare si ifra=) kan jo være forskjell fra nå å forige gang..;)

Skrevet

Huff, ja dette er no dritt!!

Jeg var skikkelig dårlig de første 14 ukene i dette svsk. Har en datter på 18 mnd fra før. Hun var ikke fyldt 1 år da jeg ble gravid, å jeg forstår ikke hvordan jeg klarte meg gjennom den tiden...??

Var smådårlig i første 3 mnd med nr 1, men langt fra så elendig som denne gang.

Veldig tungt med en liten som krever sitt....

Jeg var mye sykemeldt i løpet av den tiden. Var veldig sliten og kaste opp osv.

Er du langt på vei?

Snakk med legen din. Viktig å ikke slite seg ut heller da.

Skrevet

7- 8 uker bare, så jeg har lenge igjen. Men regner jo med at det går over sånn rundt 3 mnd. Var mye mere kvalm med førstemann, men ikke så sliten så tidlig. Nå er jeg bare kvalm innimellom da heldigvis. Men orker destod mindre. Ligger stortsett på sofaen. Stakkars gutten vår sier hele tiden at mamma sover. Orker ikke å leke med han engang. Skal til legen til tirsdag. Men får så dårlig samvittighet ovenfor jobben. Skal egentlig begynne å jobbe fullt fra september og. Har tatt på meg en ny jobb. Lurer på åssen det går nå. Dritt å være så sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...