Gå til innhold

Kan jeg gi henne vann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 12 uker nå og lurer på om jeg kan gi henne vann?

Fullammer henne, men tenker på når det er varme dager osv. så trenger vel de små også mer væske sånn som vi gjør.

Vi skal reise til Spania også om en mnd. med henne og tenker at da kan det jo være greit å kunne gi henne litt vann, men vet ikke om hun er for liten for det ennå........

Noen som vet...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, du kan gi små barn vann helt fra fødselen av!

 

kok vannet og gi henne små mengder av gangen. vannet bør være samme temperatur som melka.

 

Mange barn tørster mye, og mødrene ammer mer enn det som egentlig er nødvendig, fordi barna ikke egentlig er sultne, bare tørste. da anbefaler de å gi vann mellom måltidene.

 

kos dere i spania:)

 

 

Skrevet

Da jeg dro til syden med snuppa mi på nesten 4 måneder, fikk jeg beskjed av HS at jeg ikke behøvde å gi vann så lenge jeg ammet så ofte hun ville.Og det gikk helt flott! Hun fikk kun pupp på hele turen:)

Men vann skader nok ikke allikevel nei :)

 

Ha en flott Spania-tur!

Skrevet

Kan gi vann ja, men jeg fikk beskjed om at det ikke er nødvendig. Bare til å amme oftere ved behov siden melken er tørsteslukkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...