millamor:)) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har ei jente på 12 uker nå og lurer på om jeg kan gi henne vann? Fullammer henne, men tenker på når det er varme dager osv. så trenger vel de små også mer væske sånn som vi gjør. Vi skal reise til Spania også om en mnd. med henne og tenker at da kan det jo være greit å kunne gi henne litt vann, men vet ikke om hun er for liten for det ennå........ Noen som vet...???
VinterSol+2 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 joda, du kan gi små barn vann helt fra fødselen av! kok vannet og gi henne små mengder av gangen. vannet bør være samme temperatur som melka. Mange barn tørster mye, og mødrene ammer mer enn det som egentlig er nødvendig, fordi barna ikke egentlig er sultne, bare tørste. da anbefaler de å gi vann mellom måltidene. kos dere i spania:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Da jeg dro til syden med snuppa mi på nesten 4 måneder, fikk jeg beskjed av HS at jeg ikke behøvde å gi vann så lenge jeg ammet så ofte hun ville.Og det gikk helt flott! Hun fikk kun pupp på hele turen:) Men vann skader nok ikke allikevel nei Ha en flott Spania-tur!
manonym Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Kan gi vann ja, men jeg fikk beskjed om at det ikke er nødvendig. Bare til å amme oftere ved behov siden melken er tørsteslukkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå