Lillesmil:D Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 bare lurer på en liten ting, har hørt noe om at gutter og jenter har ulike antall hjerteslag i minuttet i magen? stemmer dette? og hva er vanlig... jeg var hos lege her om dagen og da var det 149 slag i minuttet. er dette vanlig?
Athina' Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg trodde det var en sammenheng med det jeg også, men det stemmer ikke denne gangen for meg i allefall. Med min datter lå jeg på ca 150, og nå har jeg gutt i magen og ligger på 140 - 170.
snart mamma t 2:-) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 mine har lagt på 140-160 og da ble det gutt:-) jeg har en fra før og vi skal få et barn til nå i oktober...det blir en nydelig prins til:-) men jeg har en vennine som hadde begge sine babyer på 140 og den ene ble jente og den andre gutt... så dette er så forskjellig:-)
Kåva Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Det blir jo sagt at er det over 140 er det jente, men det går vel ikke ann å stole på det. Legen min bare lo når jeg nevnte dette :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 her har det ligget på 146 - 155 og jeg skal ha en prinsesse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå