Gå til innhold

Frida kom til verden 2. august :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens nydeligste selvfølgelig - helt perfekt! Vi kom hjem fra sykehuset i dag, og koser oss hjemme :)

Sender masse lykke til og fødestøv til alle dere som går og venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :)

Kos dere hjemme!

Grabber til meg litt fødestøv, he he!

Skrevet

gratulerer så masse..gleder meg masse til det e rmin tur:)har termin 1 sept..

Skrevet

har du lyst å fortele litt hvordan det startet og sånn..

Jeg har hatt sterke menssmertet i to netter som etterfulger av harde kynnere..lurer på om noe er på vei til å starte

Skrevet

Gratulerer så mye, men du er jo litt frekk som sniker i køen :o)

Kos dere masse med den lille, så suger jeg til meg litt fødestøv så lenge!!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Frida. Kjempe fint navn. =)

Kos dere masse fremover for tiden går så kjempe fort.

Masse lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for hilsner - kommer til å savne dere her på BIM!!

Jeg spilte dansespill med samboeren min i over en time den dagen riene startet. Dette var ca klokken tre, og da vi skulle handle på kvelden hadde jeg problemer med å gå gjennom butikken fordi jeg følte sånn nedpress. Ganske mye kynnere og mensmurring hele dagen, men det har jeg hatt en stund. Da jeg så på TV om kvelden, syns jeg disse murringene ble markante av/på. Målte dem til ca 30-40 sek hvert tiende minutt. Var spent da jeg gikk å la meg, men turde ikke håpe på noe. Våknet etter en time, og hadde da tak med først ti og så fem minutters mellomrom hele natta (lys våken). Slimproppen gikk for et par uker siden, men fra midt på natta begynte det å komme mye blodig slim. Ca klokken fem varte riene fra 50-60 sekunder, og jeg ringte derfor føden. Fikk beskjed om å komme til sjekk, og da jeg kom dit ca halv sju var det 3 cm åpning og jeg ble lagt inn. 4 cm åpning og start på fødselen ca kl ti, alt gikk kjempefint med lystgass. Videre ble det en litt tøff aktiv presseperiode på nesten to timer, men dette løste seg fint med litt drypp for å gjøre pressriene sterkere. I det Frida var på brystet var alle smerten glemt.

Lykke til, håper det er starten på noe da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...