Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Nå ser det bare ut som om jeg har lagt på meg. Vil se gravid ut! =) =)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 skjønner jeg godt! selv så følte jeg meg aldri feit eller at jeg har lagt på meg litt. Synes jeg gikk fra den normale magen til gravid mage jeg....den begynte å komme rundt uke 19. er 21+1 i dag.
Athina' Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Så feit ut til nå jeg og jeg er 18+2, gravidmagen har kommet de siste dagene egentlig.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg vil ha større mage! Er i dag 21+3, ser bare ut som jeg knapt har runda 16 uker! Jeg vil ha større mage, en mage som viser at jeg er gravid og som er "normal" i størrelse. Alle kommenterer at jeg er så liten. "Å er du så langt på vei, kan jo knapt se at du har mage.........." Er drittlei slike komentarer. Jeg vil ha mage og det nå!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 er inne på besøk fra 3 trimester.. Ja jeg skjønner du vil ha mage, men tro meg den kommer tidsnok.. og den blir stor på slutten..
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 hvor langt er du på vei HI? magen kommer bare vent er jo ikke noe behagelig å ha så stor mage tidlig heller
Athina' Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Er litt morsomt egentlig :-) På 1.tri er det sånne kjempegravide som mener de har kjempestore mager i uke 7(foster ca 1 cm!) og viol ikke høre at de egentlig bare er oppblåst. Så kommer de hit til 2.tri og da synes de at de bare ser feite ut og vil se gravid ut og ha større mager. Så på 3.tri er se så store at de er drittlei alt som heter mage og gjør ALT for å få ut babyen til og med 3-4 uker før termin hehe Livet som omhandler mage er ikke lett gitt *ler*
brummemamma- Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 He he - litt enig med siste innlegg. Når jeg var tolv-tretten uker på vei syntes jeg magen var kjempestor, og nå i uke 22 at den er altfor liten og ikke vokser- men når jeg sammenlikner med bilder av andre så gjør den jo det, og nå ser alle at jeg er gravid- på slutten blir jeg sannsynligvis drittlei og bekymret over hvordan ¨få av de ekstra kiloene ) ikke lett dette - men gud så deilig å bli glad for at magen vår blir større da, ikke ofte det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå