Gå til innhold

Når far tar for mye kontakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forlot min mann da jeg var 4mnd gravid fordi han var aggressiv og voldelig..... Det var en helt jævlig periode og han presset meg noe voldsomt for abort.. Vi bodde i England og der kan man ta abort frem til 6mnd...

Jeg flyttet hjem til Norge og la hele kapitlet bak meg og har kjøpt meg bolig og fått jobb... men bestemte meg for at siden han jo er far så skal jeg prøve å ha et godt forhold til han... og siden jeg ikke vil tilbake til han noen gang så er det helt greit nå.

han har ikke samvær med henne (ikke praktisk siden han ikke er i norge.. og har ikke foreldreansvar - han har overført det til meg). han har sett henne to ganger på ett år.. (jeg kommer ikke til å la dem være alene i fremtiden ettersom han har slitt med aggressivitet tidligere)

men...han ringer HVER DAG!!!! jeg holder på å bli litt gal.. og tar jeg ikke telefonen av så popper det inn tekst meldinger om hvor jeg er, om alt er bra etc...

og jeg er nok litt for hyggelig for hører tålmodig på alle historiene hans etc etc.. han har endret syn på meg helt totalt nå og klarte t.o.m å si at han skulle ønske jeg hadde vært moren hans (har dårlig forhold til sin mor men idealiserer meg litt mye nå..)

det er så slitsomt å vite at han ringer hver dag og han har lett for å bli sint så vil jo ikke skape dårlig stemning heller.. men vanskelig å gå videre i livet med en ex man hele tiden skal svare for...

noen flere som sliter denne veien?? må kanskje også nevne at da jeg dro på besøk i 4 dager og betalte hotel etc for at de skulle treffes så kom han bare noen timer en morgen, men ellers snakker han om at han savner henne så etc etc..

huff dette ble litt rotete... men hvordan skal jeg få han til å ringe mindre uten å skape konflikt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...