Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Trodde bare det var jeg som var utålmodig, men godt å se at det er flere som bare går å venter........... Har termin 22 august, men går nå å venter og håper at frøkna vil komme før (helst i går!!!!!).......... Kanskje litt skummelt for tiden kommer til å gå så sakte! Ser at det er masse kjerringråd her, kunne tenke med å prøve ALLE, men har vel ikke noe for seg, hun kommer vel når hun kommer!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg har termin om en uke, kan trygt si at jeg er utålmodig. Har lest alle innleggene om kjerringråd. Må si jeg faktisk blir litt skremt. Noen er jo helt ufarlige. Men fx kanel og muskat er jo faktisk veldig uheldig og ta for en helt frisk og ugravid kropp også. ( unormale mengder ) Og lakserolje som kan føre til styrtfødsel ?? Det er en grunn til at mange apotek faktisk ikke selger det til gravide. Så jeg tror jeg venter til dette barnet finner ut av tingene selv. Gikk 10 dager over sist, har ikke lyst til det igjen. Men jeg tar rett og slett ikke kjangsen på en styrtfødsel som kan være skadelig for barnet, og i tillegg sørge for at jeg revner godt opp !! Er faktisk en mulighet for det. Jeg får stole på kroppen min og den lille, de har samarbeidet godt hittil !!
camilla_s Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg også er veldig utålmodig om dagen. Det er faktisk veldig slitsomt for tiden går så mye saktere når man ikke går å tenker å føler etter tegn hele tiden. Men som hun over sier.. Lakserolje og slikt kunne ikke falle meg inn å prøve engang.. Vil ikke gjøre fødselen hardere enn den allerede er heller. Og tror nok at babyen kommer når den er klar for det uansett..
lillegull:) Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 en uke til termin her også.. jeg vil bli ferdig.... er såå kjipt å tenke på a det kan gå tre uker til også..... blir helt deppa.. men men får håpe jeg slipper det..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Dagene er så veldig opp og ned. Noen dager kjenner jeg jeg vil at tiden skal gå fortere, og andre dager går de heldigvis fortere. Men jeg ha jo enda en del dager igjen til jeg er fødeklar, så jeg må nok ta en ekstra slurk av tålmodighets-saften. Vet også hvordan det er å gå over......... 5 uker høres liksom overkommelig ut, mens 7 høres helt forferdelig ut igjen. Tenk at 2 uker kan ha så mye å si. Og når de først kommer, flyyyyyyyr tiden. Vi får trøste oss med at tiden vi bærer de små i magen, er utrolig kort i forhold til tiden vi har de etterpå. Heldigvis. Lykke til videre alle kjekke damer på 3.trimester. Vi nærmer oss.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Åh, du er ikke alene! I dag er det fjerde dagen på overtid, og jeg holder på å bli sprø her. Går og kjenner etter hele tiden om det er noe 'uvanlig' i gjære, men går og legger meg like skuffet hver kveld... Men hvis ingenting har skjedd innen torsdag blir jeg sannsynligvis satt i gang iflg legen, så jeg håper virkelig at gutten min bestemmer seg for å starte på ferden innen det. Har virkelig ikke lyst til å bli satt igang, altså. Jeg vil at det skal starte av seg selv! Men ja, jeg er så utålmodig at jeg har lyst til å gå ut i skogen og skrike!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå