SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Min baby (15dager gammel) har hatt to økedager denne uka. I gaar laa hun ved puppen mer eller mindre fra 14 til 23 og ble helt hysterisk saa fort den glapp ut av munnen hennes. Normalt? Flere som har opplevd dette? I dag har hun vaert HELT anderledes og sover saa godt til de "faste" tidene sine. Det er helt klart at hun har et sutte-behov langt ut over det hun spiser. Smokk vil hun ikke ta. Noen som har noen gode raad paa veien?
Hjertefamilien Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Økedager er jo helt normalt, gjerne ved to ukers alder første gangen.. Du gjorde det helt riktig! Legg babyen til så ofte hun vil. Slitsomt mens det står på, men veldig viktig for å få økt produskjonen i takt med hvor mye hun skal ha :-)) Hvis det har vært varmt kan det jo være hun er tørst også? Da trenger de mer å drikke, pittelitt vann kan også være godt. Fortsett som du gjorde i går, med å legge henne til når hun krever det. Som 15 dager gammel er det kun det som trengs :-) Maten får hun seg i løpet av 10 min, resten er som du sier bare kos.. Ingen krise om hun ikke tar smokk? Tar den om hun vil, eller kanskje hun finner tommelen... Lykke til, og gratulerer med babyen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå