Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Min lille tass har brukt det siden han var 1 mnde gammel. Mamma hadde kjøpt en på babyshop hvor du kan bytte ut de dyrene ettehvert som han utvikler seg så han ikke skal bli lei. Ser at vår sønn har veldig utbytte av det. Underholder seg selv i ofte 1 time av gangen.
VinterSol+2 Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 vi prøvde første gang da hun var 2 uker gammel. da hadde hun overhodet ingen interesse av det. så da tok vi henne bort med en gang. (da hadde vi nettopp fått babygymmen i gave, ellers så hadde vi ikke prøvd enda) 3-4uker gammel, begynte hun å vise tegn på å ville se mer rundt seg, kastet hodet bakover/vrei på seg når jeg bar henne osv, og da syns hun det var gøy en liten stund, kanskje opptil et kvarter av gangen. nå er hun 6 uker gammel, og er mye mer opptatt av ting rundt seg. men blir fort lei av å se på de samme tingene om igjen og om igjen, så om du bruker babygym eller andre ting babyen kan titte på, sørg for å bytte ut jevnlig. Jenta mi vil heller sitte/ligge i vippestolen sin og titte på lys og skygger, eller så legger jeg henne ved siden av et speil. se an ditt eget barn, alle er forskjellig. noen syns babygym er kjempegøy, andre vil kanskje heller sitte i en vippestol og se på lyset fra vinduet etc..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg ville bare prøvd i vei, jeg. Noen blir interessert veldig tidlig, og selv om de ikke strekker seg etter det som dingler der oppe, så er det veldig spennende å se på. Vesla mista interessen ved 3 mnd. Da var det stå på fanget som gjaldt.
Diva Muffin Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Tror vi fikk den når hun var rundt en måned, og hun hadde interesse av den med en gang. Nå er hun snart 3,5 måned, og er fortsatt kjempeinteressert: Hun ligger og pludrer og sparker tingene på gymmen og koser seg
MissAntrop Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Frøya begynte å bruke den når hun var rundt 1 mnd. Nå er hun litt over 4 mnder og ikke så spesielt interessert i den lenger. Hun sliter og drar i lekene og blir sint når hun ikke får revet de ned. Nå fungerer det best med en gymmatte med masse leker rundt som hun griper etter og kaster rundt seg Speil er kjempepopulært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå