Gå til innhold

Brun utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om det er noen her som har hatt brunaktig utflod uten at dere har mistet? Eller betyr det at man er i ferd med å miste når man har brun utflod? Er i uke 8 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mistet en del ganger og de fleste gangene har det kommet brunaktig utflod. Men det trenger jo ikke bety at du mister. Ta en sjekk hos legen imorgen. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brun utflod i en uke, men spiren sitter trygt enda! Hadde fra uke 7 til uke 8. En vet selvsagt aldri hvordan det utvikler seg, men det går som regel bra! 10 % av alle som føder på termin har hatt en eller annen form for blødning i svangerskapet.

 

Jeg fikk tidlig ul 7+4 bare for å sjekke, hjertet slo og den lille spiren var akkurat passe stor! Nå har det gått 5 dager der jeg ikke har hatt noen blødninger i hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brun utflod i en uke, men spiren sitter trygt enda! Hadde fra uke 7 til uke 8. En vet selvsagt aldri hvordan det utvikler seg, men det går som regel bra! 10 % av alle som føder på termin har hatt en eller annen form for blødning i svangerskapet.

 

Jeg fikk tidlig ul 7+4 bare for å sjekke, hjertet slo og den lille spiren var akkurat passe stor! Nå har det gått 5 dager der jeg ikke har hatt noen blødninger i hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann.

Jeg har å hatt brun utflod denne uka. Er i uke sju nå. Snakka med legen å han sa så lenge det ikke var friskt blod og/el smerter så var det ingen fare....får bare prøve å slå seg til ro med det da kanskje..?

Virker som det er ganske vanlig med brun utflod. Flere av mine venniner har hatt det å men alt gikk bra:) Å det er det som er det viktigste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet to ganger. Begynte først å blø kraftig. Så brun utflod trenger ikke bety at noe er galt. Er 8+4 nå og har hatt kraftig blødning denne gangen også. Var på ul i uke 7 da jeg var sikker på at jeg hadde hatt SA, men hjerte slo og alt sto bra til med spiren der inne. Men jeg hadde fortsatt mye blod i livmoren. Legen kunne ikke gi noen forklaring på dette, men antok at jeg kom til å blø en stund. Har 3 barn og hadde mye blødninger med nr 2 også. Tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du ikke blør friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...