84_jente Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 er det farlig å prøve å bli gravid igjen etter en spontanabort???
milla87 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 det er ikke farlig å bli gravid etter spontanabort.. har selv spontanabortert, men det kan bare ta litt tid.. jeg fikk ikke tilbake mensen før etter 5mnd, å no har det gått ett år, fortsatt ikke gravid:( men må bare ta tiden til takke..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 jeg har mistet 3 ganger på rad uten å få mensen i mellom. så vent en mens eller 2 før du prøver igjen anbefaler jeg da... lykke til:)
Tasselur Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Hm, klarer du å vente, Solstrålen? Klarte det ikke etter første gangen selv, og ikke nå etter andre på rappen heller... Men skjer det nå igjen så må vel jeg også innse at vi bør vente en mens... Med lange sykluser er det liksom ikke så fristende, det går jo 1/4 år omtrent da...
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ei god venninne av meg ble gravid på første forsøk etter SA.
Tasselur Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Kan jo tilføye at både legen og gynekologon sa at det ikke var noen større sannsynlighet for at det skulle gå galt 1pp etter SA enn etter 1/2 år. Men igjen, skjer det for 3. gang nå så får vi vel vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå