Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Sofaen er støvsugd, oppvasken er tatt, gresset er klippt, gresset er puttet i søppelsekker og bært i garasjen, gulvene er støvsugd, ny lampe er hengt opp på soverommet, nytt trekk er spikret fast på sittebenken på kjøkkenet - er bra å få sambo til å gjøre alt dette skulle jeg mene også har jeg gjort litt da
Tussa og Sofie Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Huff og huff, så flinke dere er, blir helt sliten av å lese det....Har virkelig bare klart å gå mellom sofa og kjøkken og do i dag jeg. Skikkelig slappfisk!!!
boble <3 Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Flink du er.... Skrevet til deg på veronica tråden:0)
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Nå var vel ikke jeg den flinkeste av oss to kjenner jeg - men jeg tar gjerne rosen for å få satt han igang.. hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 så flinke dere er:)jeg har bare pakket opp fra campingturen og laget middag idag jeg. gubben har klippet resten av plenen... (jeg fikk forbud etter en viss episode med synsforstyrrelser på fredag.. kremt) Ikveld skal det bare slappes av her.. dusje leeeenge, se tv, spise litt is og godis... og så tror jeg jammen meg at jeg har en liten mulighet til å få til en sengevals utpå litt...hehe. Foreslår at dere følger den samme oppskriften... det er nemmelig oppskriften på en perfekt søndag:) hehe.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hehe...gi meg energi sier jeg bare! Kan du sende han bort hit også en liten tur? Min er litt tregere på avtrekkeren, men fikk han omsider til å vaske bak komfyren og i søppelskapet i dag...etter MASSE mas... =) Jeg har stort sett sittet og sett på tv-mangler litt energi for tiden i tillegg til at jeg har en stoooor mage i veien =)
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Av og til er det vanskelig å få han igang.. men i det siste har han vært som smøøøøør... så snill og flink atte Han ler godt av late meg som sitter og puster og peser i sofaen ... av og til får jeg energikick og henger f.ex opp vasken, men må etterpå hviiile og puste med besvær.. hehe - lille hval - det er meg men JEG har altså renset sofaen (bare en av dem foreløbig) for jeg skal selge dem, og jeg har sydd/reparert skjørtene mine og vasket i badekaret.. og dette er for meg en BRAGD i disse tunge dager... Duracell.. jeg skjønner ikke hva du mener med at du ikke kunne klippe resten av gresset.. dobbelkremt Augustgutten.. jeg kan da ikke sende fra meg et slikt funn - iallefall ikke når jeg ikke vet hvor lenge "gullalderen" hans varer.. du får piske litt igang på han du har boende hos deg
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 hehe... nei si det du.. ha en fortreffelig aften uansett:)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Bare vær kjip du-og nyt det mens du kan=) Jeg på min side er veldig flink til å få han til å få dårlig samvittighet med å lage masse rare lyder som i form av "uff, stønn, øøøhh" mens jeg reiser meg opp av stolen for å gjøre noe, vagger rundt og mumler noe om hvor vondt jeg har i bekkenet, og øyner et lite håp om at han skal si "sett deg ned, kjære, jeg skal gjøre det jeg". Det funker til tider! =)Men jeg ser absolutt et forbedringspotensial hos han....
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Min har de siste dagene virkelig innfridd potesialet sitt.. men jeg er redd bare duger nå mens jeg er høygravid og at det "går over" når tulla er ute og vi kommer i gjenge... skrekk og gru! Jeg vil (og fortjener å) være bortskjemt (syns jeg da)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Signerer på den!! Ha virkelig lov til å bli skjemt bort nå mot slutten-det blir tidsnok arbeid nok for oss! Vi får bare krysse fingrene og håpe at de er villige til å ta i et tak når ungen er komt ut også! =) Prinsesser skulle vi blitt behandlet som!!!! =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå