3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 *faen*faen*faen*faen*faen* nå er jeg forbanna nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......... nøklene stod i bildøra på fredag kveld, og jeg sa til min mann at bilnøklene stod der, og bad han hente de. han husker ikke om han gjorde det.. og jeg aner ikke... og vi vet i hvertfall ikke hvor de har blitt lagt om han tok de inn.....
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2007 jævla dritt!!!!!!! kommer meg hverken på jobb eller får levert ungene i barnehagen i morgen tidlig uten dem..
børdi Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 der du la det sist?? ;-) hehe (måtte trekke på smilebåndet nå i alle fall+??) *knise
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Hold humøret oppe da lille venn:) du finner de der de ikke burde være.... håper du finner de da=)
!mortiltre! Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Hva med bilen eller jakka til gubben? eller bukselomma han hadde på seg da? Kanskje englene dine har putta dem i et skap eller lekebil, eller i sete på din egen bil, om den ikke er låst
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 går ingen busser til min jobb nei. tar 45 min å gå dit da. men skal jeg gå til barnehagen og levere ungene først rekker jeg aldri å være på jobb kl 8... har forresten finni reservenøkkelen til bilen da, men har jo ikke husnøkkel... jaja... dritt, dritt, dritt..... har leita over alt.. i leikekasser, under senger, oppi senger, i jakkelommer, bukselommer, sekker, vesker og i begge bilene.. gubben har bil. men det er en 3-seter og ungene har ikke lov å sitte i den.. fordi det kun er forseter og airbag der..
Loli Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Da får du kakke mannen din litt i hodet så han husker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå