Gå til innhold

Noen fra Haugesund her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fra haugesund men fra Bokn:-) ca 25 min utenfor. Koselig å se at det er andre fra Haugalandet her:-).

Jeg har termin 23 desember men får før pga ks. Dette mitt 4 barn. Er 39 i morgen hehe.

Skrevet

Ikke fra haugesund her heller, men Bømlo! Ca en time unna:P

Skrevet

er fra Karmøy. venter mitt andre barn i jan/feb

Skrevet

ja jeg er fra haugesund..bor på karmøy da :)....

Skrevet

Bømling i Haugeby;) Flytta herte i mai, kjenne kje så mången her endå, utenom med-bømlingar ;)

Skrevet

Ikke fra Haugesund jeg nei, fra Stord. Mannen min er fra Haugesund. Men vi bor i Bergen.Er ofte i Haugesund. Veldi god shopping der spesielt Amandasentert!!!!

Skrevet

Jepp. Bor i Haugesund, kommer egentlig fra Skjold. Venter første barnet i begynnelsen av januar.

Skrevet

E da nåken av dåkå så har vore te ultralyd på sykehuset? Eg har klart å gløyma ka jordmorå hette, trur hu hette Magda te fornavn, hu va kjempeflinke..! Einaste eg e litt skuffa øve bildene eg fekk, for da va så klårt på skjermen, men bildene e ganske uklåre.. Nåken andre så har opplevd samma..?:)

Skrevet

Hei.

Er frå Karmøy, men bur i Hgsd. Ventar forresten òg jente - 17. des. :)

Skrevet

Har òg vore på ul hjå Magda. Synst òg at bileta blei dårlegare enn det me fekk sjå på skjermen...men skitt på. :)

Skrevet

jamen niem! Du har ENDO ikkje sagt ken du e!!:P

Skrevet

Huska du ka hu Magda hette te ittenavn? Hehe.. Så kjekt, eg har termin 22 desember:) Spennandes ;)

Skrevet

Nei, sorry, hugsa ikkje det. Ho har signert helsekortet med MSJ...så meir veit ikkje eg. :) Er blitt litt distrè etter at eg blei gravid - har lett for å gløyme ting.

Skrevet

Eg kjenne fenomenet, for å sei da sånn ;) Jaja, da vil nå visa seg om hu e der den dagen ongen komme, uansett =)

Skrevet
:) sant..eg er litt spent på om det blir julaften, men har ikkje tenkt så nøye i forhold til kven som skal vere jordmor. Eg har bursdag på 17. mai sjølv, så det hadde jo passa bra med ei datter født på julaften. :)
Skrevet

Ja da hadde jo blitt litt spesielt :) Søsterå mi e øvebevist om at me får på julaftå.. hehe.. Har handla inn vogn å alt, så e jaffal komt godt i gong ;)

Skrevet

E vel egentlig fra Haugesund,men bor på Karmøy:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...