Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hva ville du brukt pengene til? Jeg ville : - Betalt ned billån og studielån på oss begge (huslånet hadde jeg latt stå mesteparten for og ikke bli skattet ihjel) - Gitt iallefall 300 000 til hver av min brødre som er i utflyttingsfasen. - Bygget på huset det vi har planer om å gjøre - Kjøpt ny bil - Gitt litt penger til mamma og pappa.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Og selvfølgelig satt inn en god del på sparekonto til både Halvor og oss selv
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Satt den summen vi har i lån inn på en egen konto der alt blir trenkt fra hver mnd. Gitt 100 000 til korpset mitt, nye noter, instrumenter og uniformer. Byttet ut resten av furu møblene og den slitne sofaen. Hmmm. ikke lett dette her.
BettyBoob Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 jeg ville kjøpt meg leilghet og ny bil, betalt ned nesten hele studielånet og så spandert en god ferie på mamma, pappa og søsteren min
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det er ikke lett, og det kommer sannsynligvis aldri til å skje heller.. Men det er jo lov til å drømme ;D Hehe.
cherry coke Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg ville ha betalt ned resten av lånet til foreldrene mine, slik at de ble helt gjeldsfrie, sendt de på ferie, gitt en god slump penger til brødrene mine og resten hadde jeg reist for, og satt inn en hel del på både min og dattra mi sin sparekonto..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Gitt mamma og pappa en god sum.... Lillesøstra(18 år) mi hadde fått på konto, lillebror hadde fått sparekonto(8 år).. Hermet etter Martinmamma, satt det som jeg og sambo har i lån på en konto og trekt derfra.... Gitt svigers de pengene sambo har lånt derfra.... Sander hadde seff fått sparekonto... (Tanken på å være litt djevels slem frister oxo: Pappa var snill mot en gammel "kompis" da de var yngre, han sa ja til å stille som kausjonist på et lån. Typen tok lånet, men etter noen år sluttet han å bet, og da blei det jo pappas ansvar... Han sitter nå og betaler på en annens lån, "kompisen" har nemlig skrevet alt på samboeren sin så han eier ingenting som kan selges. Jeg leker da med tanken (om jeg hadde vunnet 5 mill), på å betale ut hans lån, og leie torpedo på han "kompisen"... Bare nok til at han angrer, ikke skade han for livet eller no.....)Off, jeg er stygg asså!
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 reist på lang ferie uten mann og barn. er drittlei akkurat nå. men hadde nok savna de da. men nå kunne jeg klart meg et par uker i syden uten dem ja...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 5 mill var litt lite synes jeg. Hæhæ. - ville gitt litt til mamma og pappa - litt til broren min så de kunne kjøpt seg noe eget. (startkapital) - kjøpt hus (bor i leilighet nu) Da hadde jeg vel vært godt nedi de 5 millionene tenker jeg. Selvom jeg ikke hadde betalt ut hele huset. Det lønner seg jo å ha litt lån da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 - Betalt ned det meste på huset, ikke hele - Kjøpt en bil - Gitt litt til familien - Satt inn på konto - Reist på ferie
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Solgt leiligheten å kjøpt oss hus med hage, kjøpt to nye biler. Gitt litt penger til familie som trenger det. Kjøpt ting vi trenger og har lyst på til huset Og dratt på en deilig syden ferie og en tur til London
fleXibel Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 * Vesla hadde fått en stoor sum på høyrentekonto * Vi hadde satt inn en good del på høyrentekonto * Betalt gjeld * Kjøpt hus * Unnet meg til å kunne gå på skole/kurs på noe jeg er virkelig intr i * Gitt familien en slant
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Og selvf sette en god sum inn på sparekonto til gullet
Gjest Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 solgt leiligheten og kjøpte et lite hus i lier og startet klinikk.. betalt inn bare halvparten på huset og satt av penger til resten av huslånet på en egen konto til trekk hver mnd. kjøpt land og hus i thailand. puttet en del inn på sparekontoen jeg har til nevøen min. puttet enda mer inn på croft sin sparekonto betalt ned billånet mitt. tatt med croft, mamma og søstern, pappa og samboer, brodern og samboer og nevøen min på en 3 ukers ferie i thailand. tatt med mammalukas og lukas på en annen lengre tur til thailand og så var nok penge sekken tom ))
Gjest Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Solgt huset vi har idag og kjöpt ett mindre hus med mere sjel i ! (vi har nybygget på 255 kvm - mangler sjel samt altfor stort til oss 3) Betalt ned huslånet Kjöpt en leilighet eller enebolig i Spania til oss samt en leilighet til mam og papp rett inärheten ! Og det var de 5 mill - Svosji !!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Med 5 mill tilgjengelig, så hadde drømmehuset blitt bygd så snart jeg hadde funnet den perfekte tomta. Med hus og tomt, så hadde nok minst halvparten av summen forsvunnet... Så hadde jeg nok antakeligvis brukt bortimot en mill på biler, og satt resten "på bok" eller fond, for å sikre oss for framtiden.
SuperJessie <3 Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Skal vi se... Jeg ville kjøpt meg en feit bmw, et svært hus på grefsen og sløst masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå