Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Lydia, oh Lydia, say have you seen Lydia, Lydia the tattooed lady? She has legs that folks adore so, and the torso even more so. Lydia, oh Lydia, have you seen Lydia, Lydia the queen of tattoo... Kult navn.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Lydia er et veldig fint navn!! Rett og slett nydelig :-)
KaMa Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Imponerende, luten, at dette var din assosiasjon til Lydia. Min umiddelbare var Lydia Lunch.. Det gjør ikke navnet noe mindre kult.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Det sier antakelig at du er matvrak mens jeg er skrudd sammen av gamel sangtekster...
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg leste en tegneserie i Donald en gang, der Donald går og synger om akkurat den Lydia, bare at på norsk var hun "den fantastiske dama". ) Syns også det er kult.
KaMa Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Hmm... En anelse mer sjarmerende å være skrudd sammen av gamle sangtekster.. :-/
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Det er mindre pent for å si det mildt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå