Gå til innhold

SE HIT. Skjerpings damer eller dibbere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei meg, når jeg leser innlegget til Notherlights. Jeg ser på henne som en høyt reflektert dame, med mange gode synsvinkler. Dette har hjelpet meg stort som 1-gangs mamma.

Skal det være slik her inne at folk skal være redde for å legge inn innlegg? Skulle ikke dette være et forum for hjelp og støtte?

Vi er mamma'er vi skal oppdra våre barn, det ser skummelt ut for endel her inne. Jeg syntes at de som vil krangle, go ahead(kan ikke stoppe dere), men vi som vil kose oss med forumet, IKKE svar på disse innleggene. Saken blir bare 1000 ganger større. Vi kan ikke forandre snevsynte mennsker som gjemmer seg bak et nick. Face to face er noe annet.

Syntes det er synd å miste gode dibbere på denne måten. Hvis noen vil rette på min ordlyd eller gramatikk, så sett igang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg møtt deg eller NL face to face hadde jeg sagt akkurat det samme. Bare så det er sagt.

Skrevet

Signerer!!

Skrevet

signerer jeg også skal vi starte en tråd der vi roper på northonlight?

Skrevet

Ja rolly la oss rope..............

Skrevet

Hei,

Akkurat som jeg skulle sagt det selv...

Veldig bra!

Føler noen har rettet kritikk vedrørende innlegg hvor noen har etterspurt "Hotte Charlotte", og hvordan det har gått med henne. Noen mente at flere her kun var "skandale" interesserte. (Det var vel ikke akkurat det utrykket som ble brukt, men det er jo ikke det viktigste...)

Det går på medfølelse og det å bry seg om andre, om det er på nett, jobb, vennekretsen eller i hjemmet "so what"!

Som jeg har sagt før..noen DiB'ere er dessverre ufine og respektløse, "TE DERE!" Eller gjør som "Drømmejenta født 31.10.06" sier la være å svare på de innleggene hvor dere "føler" at dere blir provosert..

Vel...det var noen av mine tanker rundt dette...

Skrevet

Signerer!

Ser på northernligths med stor respekt, og viss det er noen her som jeg kunne tenkt meg og møte så er det hun!

Skriver ikke så mye her inne, men må alltid lese viss NL har skrevet noe!

Grunnen til at jeg ikke ønsker å skrive så mye, er bla at jeg er redd for å få svar som jeg ikke ønsker (Useriøse, sårende svar)

Sender en STOR klem til NL i samme slenger

Klem fra

Skrevet

Signerer drømmejenta :o)

Det hadde vært deilig å se de kjipe innleggene synke kjapt til bunns med 0 svar.. Beste respons på usaklige dramaskapere er ingen respons!

Skrevet

Jeg er så enig så enig. Tenk 0 svar. Drømmetanke?!? Håper realiteten blir slik. Vi vil ha forum hvor vi kan få hjelp og støtte, uansett hva som måtte foregå.

Mange her inne som heller vil legge ut et innlegg her enn å snakke med venn/familie osv. Man får ofte litt flere synspunkter på ting siden det er endel flere her inne.

Stå på jenter/dib'ere knip igjen øynene, når de usmaklige innleggene kommer. Jeg kniiiiiiiiper igjen begge to, selv om huet går som ei kvern. Har så lyst, men skal skal skal skal ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...