Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor sier at de satt oss på potta når de såg at vi bæsja fra vi var så små at vi kunne å sitte.

Mitt barn er nå 14 mnd og jeg har ingen forhåpninger om at det skal bli bleiefri med det første, men det kan kanskje være smart å venne det på potten?

Hva mener dere? Når har dere tenkt å sette banet på potte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har begynt å tenke på det for vesla her har begynt å sette seg ned på huk når hun skal bæsje. er tydelig at hun begynner å få bedre kontroll selv på systemet..

hun er 13 mnd så det blir vel ikke så lenge til..

Skrevet

Snuppa mi begynte å bæsje på potte når hun var 15mnd. Jeg satt å leste og pekte i bøker og vi så på bilder til det endelig kom en liten bæsj. (Visste at det pleide å komme en gang etter lunsj...) Noen dager måtte vi gi opp uten at det kom, andre dager litt heldigere. Tilslutt(etter ca 2 uker) begynte hun å si æsj når hun måtte og nå klarer hun ikke lenger å gjøre i bleia. Derfor går jeg nå rundt med en potte under armen når vi er noe sted i tilfelle hun må på do:-) Må legge til at jeg var i permisjon da vi startet treningen noe som gjorde saken lettere for jeg var sammen med henne hele dagen.Det var nå i mai da det var så fint vær og hun hadde dermed også lite klær på seg. Det var da enklere å ta av og på når det så ut som hun skulle noe på potta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...