Gå til innhold

Flere som har utfordrende dager med barna i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en kjempefin ferie på 3 uker. Masse kos med unga, og vi har storkosa oss alle fire.

Men jeg må si at barna (2 og 4 år) har vært en utfordring de siste dagene. Fire åringen legger seg ned på gulvet og skriker for den minste ting. Lukker ørene for alt jeg prøver å si til henne. Og 2åringen - gjør akkurat som søstera si. Dvs. mest rampestreker.

Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad barnehagen begynner igjen i mårra... De trenger å komme inn i rytmen igjen. Og jeg har enda ei uke ferie. Nå skal jeg bruke den uka på 3ting: 1.Sove ut 2.Husarbeid som jeg aldri ellers får tid til 2.Lage ordentlige middager til barna kommer fra barnehagen.

Det har jeg jammen fortjent nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig på deg ja...:(

fikk sove litt i dag, men da er det 14 dager til neste gang jeg får sove.:(

Ungene her er helt håpløse, de griner og sutrer og klår og slår hverandre,klatrer overalt, blomkål i øra har de og, hører ikke etter, og gubben overlater bare alt til meg, og reiser på go kart og fest i dag.

Jeg måtte klippe han ,,måtte ditt og datt, så jeg ikke engang rekker å gå på do, så bare reiser han, og nå kan jeg ikke gå på do før etter ungene har lagt seg,

Rotet fløt her overalt, og alt blir overlatt til meg,

Så i dag har jeg jammen ikkke mye positivt å si om noen, nei...

Forbanna og utslitt allerede....GRRRRRRRR

syteinnlegg,.

Skrevet

da river de ned badet,. så tror nok ikke det nei...

Skrevet

Har du innredet på en lite barnevennelig måte da eller?

Skrevet

jepp det har jeg nok da,,, hehehehehe...

eller kanskje man har barn som ikke bare sitter i ro på badegulvet????

Skrevet

:-D

Eller kanskje du bruker unormalt lang tid på do? Haha....jeg har så dårlig humor. Ønsker deg lykke til jeg børdi, det er kjipt å ikke få gått på do...sikkert.

Skrevet

hmm ja det kan og hende, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...