mamma-til-2-jenter Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Vi har hatt en kjempefin ferie på 3 uker. Masse kos med unga, og vi har storkosa oss alle fire. Men jeg må si at barna (2 og 4 år) har vært en utfordring de siste dagene. Fire åringen legger seg ned på gulvet og skriker for den minste ting. Lukker ørene for alt jeg prøver å si til henne. Og 2åringen - gjør akkurat som søstera si. Dvs. mest rampestreker. Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad barnehagen begynner igjen i mårra... De trenger å komme inn i rytmen igjen. Og jeg har enda ei uke ferie. Nå skal jeg bruke den uka på 3ting: 1.Sove ut 2.Husarbeid som jeg aldri ellers får tid til 2.Lage ordentlige middager til barna kommer fra barnehagen. Det har jeg jammen fortjent nå=)
børdi Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Misunnelig på deg ja... fikk sove litt i dag, men da er det 14 dager til neste gang jeg får sove. Ungene her er helt håpløse, de griner og sutrer og klår og slår hverandre,klatrer overalt, blomkål i øra har de og, hører ikke etter, og gubben overlater bare alt til meg, og reiser på go kart og fest i dag. Jeg måtte klippe han ,,måtte ditt og datt, så jeg ikke engang rekker å gå på do, så bare reiser han, og nå kan jeg ikke gå på do før etter ungene har lagt seg, Rotet fløt her overalt, og alt blir overlatt til meg, Så i dag har jeg jammen ikkke mye positivt å si om noen, nei... Forbanna og utslitt allerede....GRRRRRRRR syteinnlegg,.
børdi Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 da river de ned badet,. så tror nok ikke det nei...
Ulme Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Har du innredet på en lite barnevennelig måte da eller?
børdi Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 jepp det har jeg nok da,,, hehehehehe... eller kanskje man har barn som ikke bare sitter i ro på badegulvet????
Ulme Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 :-D Eller kanskje du bruker unormalt lang tid på do? Haha....jeg har så dårlig humor. Ønsker deg lykke til jeg børdi, det er kjipt å ikke få gått på do...sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå