Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Til nå er det H&M regntøyet vi har vært mest fornøyd med.
mammmamia ** Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Reflex - uten tvil! H&M, Lindex, KappAhl osv er hvertfall tynt, lite slitesterkt, dårlig vanntetthet og DYRT..! Reflex er billig, slitesterkt, mykt og knallbra! :-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Glemte å si at vi har vært innom KappAhl, HH og Reflex utenom. H&M regntøyet er det jr har brukt "hardest" - uten at det er en eneste rift i det. Han har brukt det i barnehagen i Bergen :-) I år skal vi prøve HusTec fra Barnas Hus - håper det er like bra som testene sier. Reflex liker jeg ikke, han blir bestandig våt til oppover albuene av en eller annen grunn, og så har glidelåsen røket - men det kan jo skje på alle.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Er også mest fornøyd med HM sitt, men skal prøve HusTec i år vi også. I fjor hadde vi både HM og europris sitt. Europris sitt var akkurat så dårlig som testene sa. Hun ble klissvåt i rompa med en gang. Usj.
SnupsaTupsa Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg må også si at det er reflex sitt som vi har likt best! Ikke prøvd veldig mange, men Reflex, Bamse fra Lindex, Name it og et som var fra HM eller Ellos men husker ikke hvor... Name it virker også veldig bra, men mange mener det ikke er regntøy men allværstøy... Men i butikken sa de ihvertfall at det er regntøy Det holdt tørt flere timer i det værste regnværet jeg har vært ute i, og hun hoppet i dammer som rakk opp til knærne osv. Bamse synes jeg er tynt og har dårlig passform. Men reflex er favoritten så langt )
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Hvilke butikker selger reflex da? H&M har vi prøvd og er sånn passe fornøyd.
SnupsaTupsa Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Reflex og Babyshop ihvertfall! Babyshop hadde tilbud på de i grønn og turkis nå, 199,-.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Vi har hatt Helly Hansen og Abeko, begge settene fikk vel bare sånn midt på treet-karakterer i Foreldre og Barn. Men jeg har vært veldig fornøyd med dem jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå