Gå til innhold

Har vært på Kolsås toppen...


tjorven 1

Anbefalte innlegg

Drukket masse bringebær blad te, med kanel, bitter lemon... satt akupunktur skal sette flere nåler ikveld... så får vi se.... Livmorhalsen er myk og fin... hadde vært topp om det satte i gang men skal inn på tirsdag uansett og får vite når jeg da evt blir satt i gang ! :-)

 

Skal si fra om det virker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, må si jeg er imponert!! Med gåturen, mener jeg!! Kommer meg bare så vidt til matbutikken, jeg...... Du får ha lykke til iallefall! Jeg skal vente ei uke eller to før jeg prøver noe ekstra, har ikke termin før i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mektig imponert selv har til tider vært så dårlig at jeg har vært på krykker men har faktisk blitt bedre av at hodet har festet seg. Nå skal det være sagt at tre åringen var med så vi hadde et veldig moderat tempo og vi brukte vel 2,5 time opp og ned med pauser... Men jeg får mere vondt av å vagge på storsenteret enn å gå pent og rolig opp der... vi får se i morgen....

 

Ingenting ser ut til å skje... litt akupunktur i kveld for videre modning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt mere inponerende en KOLSÅS helt klart :-) men jeg håper på fødsel jeg da er moden og håper ting skjer av seg selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...