Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 svigermor har snart bursdag og har lyst å slå litt på stortrommen for henne da. Hun er alltid så snill og hjelpsom og gjør ALT for familien. hun har tre sønner, en som bor hjemme og to som bor ute. I tillegg har hun to fosterbarn som er veldig slitsomme og krevende så jeg tror hun er ganske utslitt. hun sitter aldri i ro, bare styrer rundt for å gjøre alle fornøyde og glade. så nå vil vi gi henne noe som bare er til henne! noen gode forslag til hva en dame i slutten av 40-årene vil sette pris på?
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Et forslag.. kanskje dere alle kunne spleiset på et spa.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 spa hadde ikke vært dumt! var noe i den duren jeg tenkte, et eller annet som bare er til henne. tenkte på å kanskje sende svigermor på spa/frisør/noe sånt, deretter på middag med svigerfar mens vi sitter barnevakt... så hun kan nyte en kveld som bare er hennes...
Erisa* Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ja, det hørtes ut som en kjempegod ide! Voksne folk har jo vanligvis alt de trenger, da er det bedre å kunne gi en opplevelse!
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Så koselig å romantisk med middag for henne og svigerfar... samt litt grooming for henne. Også veldig hyggelig at det kommer et innlegg som er positivt til svigerforeldre.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Svigerforeldrene mine er de beste menneskene i hele verden så å lage positive innlegg om dem er ikke akkurat vanskelig =) ser det er mange som sliter med sine svigerforeldre og jeg syns egentlig det er veldig trist. samtidig ser jeg hvor utrolig heldig jeg er selv, som har en så god og snill familie rundt mg...
kaur *har født!* Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 teaterbilletter? og kan kanskje spandere en bedre middag ute?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 teaterbilletter var heller ikke dumt =) uff, nå blir det vanskelig å velge her...
Tooblind Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Vi gav mamma som fylte 50 år en spa weekend på Dr. Holms på Geilo. Jeg og min mor skal opp der til helgen, og vi gleder oss veldig mye. Liker hun å bli dullet med, så er det absolutt noe å anbefale. Da får hun kommet seg bort litt fra hverdagen og alt mas og kjas og bare tenke på henne selv og mannen sin. Så kan de nyte en helg sammen. Går dere sammen flere stykker blir det ikke så dyrt heller.
bell3, fikk gutt Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 viss hun ikke har mulighet til å reise bort en hel helg, så går det jo an med massasje time, frisørtime, fotpleie, manikyr eller noe annant "bortskjemmings" prosjekt. Lykke til med bursdagen, er sikker på at hun setter pris på det, for hun hørest helt kjempemessig ut den dama )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå